نیاز به ارائه برنامه‌های نوین متناسب با سلائق دانش‌آموزان داریم
کد خبر: 4099878
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

نیاز به ارائه برنامه‌های نوین متناسب با سلائق دانش‌آموزان داریم

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه غنی‌تر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از ضروریات است، گفت: نیاز به ارائه برنامه‌های نوین و جدید متناسب با سلایق و علائق دانش‌آموزان داریم.

علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، علیرضا شادباش، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 24 آبان در نشست مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی قطب جنوب استان از فعالیت 123 کانون فرهنگی ـ تربیتی در استان خبر داد و گفت: این کانون‌ها با برنامه‌های عمومی و مناسبتی و همچنین کارگاه‌های مهارت‌آموزی در جهت توانمندسازی و تربیت شهروند حرفه‌ای و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند.

وی با تصریح اینکه در این کانون‌ها به دنبال پرورش شهروند مطلوب با قابلیت و مهارت‌های فنی و اجتماعی هستیم، افزود: غنی‌تر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان یکی از ضروریات است به همین دلیل نیاز به ارائه برنامه‌های نوین و جدید متناسب با سلایق و علائق دانش‌آموزان داریم.

شادباش کانون‌های تربیتی را یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های نظام تعلیم و تربیت توصیف کرد و افزود: توجه به این مراکز با توجه به نیازهای نسل جوان و ایجاد نشاط و شادابی در میان آنان از ضروریات است و باید چنین مواردی در کانون‌های در اولویت قرار گیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از اجرای طرح تحول کانون‌های فرهنگی در 8 کانون استان خبر داد و گفت: در مرحله دوم 12 کانون در نشست طرح تحولی کانون‌های فرهنگی تربیتی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha