اجلاسیه تخصصی بسیجیان در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4097978
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

اجلاسیه تخصصی بسیجیان در کرمان برگزار می‌شود

نخستین اجلاسیه تخصصی بسیجیان استان با حضور فرمانداران، ائمه ‌جمعه و فرماندهان سپاه در کرمان برگزار می‌شود.

سعید کاظمی رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سعید کاظمی، رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان امروز، ۱۷ آبان‌ماه در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های برگزاری اولین اجلاسیه تخصصی بسیجیان استان کرمان برگزار شد، گفت: نخستین اجلاسیه تخصصی بسیجیان استان پنجشنبه ۱۹ آبان‌ماه در کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرکت فرمانداران، ائمه ‌جمعه و فرماندهان سپاه در اجلاسیه تخصصی بسیجیان استان، گفت: در این اجلاسیه بخشی از زحمات و تلاش‌های بسیجیان به نمایش گذاشته می‌شود. همچنین در جریان این اجلاسیه تعدادی از طرح‌ها به مسئولان اجرایی استان ارائه خواهد شد.

رئیس مجمع بسیجیان استان در ادامه با اشاره فلسفه وجودی بسیج، افزود: بسیج تکیه‌گاه نظام شده و در بحران‌ها در میدان است و نقش بسیجیان در دوران کرونا، دفاع مقدس، واکسیناسیون فلج اطفال و ... نشان از حضور بسیج برای حل مشکلات است.

کاظمی با اشاره به نقش بسیجیان در ایجاد نظم و امنیت، گفت: در وقایع اخیر بسیجیان با دست خالی برای کمک به ایجاد نظم و انضباط آمده بودند که مظلومانه برخی از آنها به شهادت رسیدند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات خوب مجمع بسیجیان استان در یک سال و نیم سال گذشته، افزود: تجربه ۴۳ سال گذشته نشان داد که کسی از خارج کشور برای رفع مشکلات مردم نمی‌آید و باید به نیروی داخلی اعتماد کرد تا مشکلات مردم حل شود و در مجمع بسیج این ظرفیت به وجود آمده است.

رئیس مجمع بسیجیان استان تصریح کرد: ۲۳ مجمع بسیج شهرستان در استان کرمان شکل گرفته و در همه شهرستان‌ها شش کارگروه تخصصی در راستای رفع مشکلات شهرستان‌ها وجود دارد.

وی گفت: در کارگروه فرهنگی مهمترین موارد مطرح شده در مورد طلاق، اعتیاد، معضلات اجتماعی و در کارگروه اقتصادی بیشتر اشتغال و فعال کردن اشتغال خرد است. همچنین بحث حجاب یکی از مباحث مطرح شده در کارگروه زن و خانواده است.

 

انتهای پیام
captcha