مسئولان کم‌کاری دستگاه‌ها در مناطق محروم را بررسی کنند
کد خبر: 4097665
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

مسئولان کم‌کاری دستگاه‌ها در مناطق محروم را بررسی کنند

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه انتظار می‌رود برای انجام کارها در مناطق محروم، حراست و بازرسی بیشتر صورت گیرد، گفت: ضرورت دارد مسئولان وزارتی در بخش‌های کوچکی همچون دیشموک حاضر شوند تا کم‌کاری دستگاه‌های حراستی و نظارتی مشخص شود.

حجت‌الاسلام علیرضا راوند، امام جمعه دیشموک

حجت‌الاسلام علیرضا راوند، امام جمعه دیشموک در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: در بخش دیشموک و استان کهکیلویه‌وبویراحمد متأسفانه انتصاب مدیران حتی مدیران آموزش و پرورش توسط سیاسیون، نمایندگان و ... صورت می‌گیرد. همین امر موجب شده است تا مدیران به مراتب ضعیف‌تر از دولت‌های قبل باشند و این امر جای نگرانی دارد زیرا خدمت‌رسانی درستی صورت نمی‌گیرد و مردم ناراضی هستند، لذا دولت باید نظر و توجه ویژه‌ای به این انتصابات داشته باشد.

وی با اشاره به اقدام خوب دولت در ارتباط با سفرهای استانی، افزود: با وجود اعلام محرومیت دیشموک توسط رئیس‌جمهور و رئیس مجلس، اما متأسفانه دستورات و مصوبات سفر مورد توجه مسئولان استانی قرار نگرفته است و هیچ‌گونه بودجه‌ای به این منطقه برای حل مشکلات به تصویب نرسیده است. حتی برای مشکل مهم آسیب‌های اجتماعی در دیشموک نیز تاکنون هیچ‌گونه بودجه‌ای تخصیص پیدا نکرده است و اقدامی هم انجام نشده است.

امام جمعه دیشموک ادامه داد: در حوزه راه‌های روستایی نیز مشکلات بسیاری وجود دارد و به دلیل کوهستانی بودن و بارش باران، راه ارتباطی برخی مناطق تا 6 ماه مسدود است و انتقال بیمار باید توسط بالگرد به شهر و یا استان دیگر انجام شود. در حوزه راه‌های روستایی، قراردادی با پیمانکاران منعقد شد اما بیش از یک‌سال است که به دلیل عدم اعتبار لازم، انجام آن معطل مانده‌ است.

حجت‌الاسلام راوند گفت: انتظار این است که برای انجام کارها در مناطق محروم، حراست و بازرسی بیشتر شود و حتی لازم است مسئولان وزارتی در بخش‌های کوچکی همچون دیشموک حاضر شوند تا کم‌کاری دستگاه‌های حراستی و نظارتی مشخص شود.

انتهای پیام
captcha