تشکیل شورای راهبردی فعالیت‌های قرآنی وزارت نفت
کد خبر: 4097504
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

تشکیل شورای راهبردی فعالیت‌های قرآنی وزارت نفت

فعالیت شورای راهبردی قرآن وزارت نفت برای طرح‌ریزی فعالیت‌های حول قرآن، عترت و نماز کارکنان و خانواده‌های ایشان از سر گرفته شد.

به گزارش ایکنا، شورای عالی راهبردی قرآن کریم وزارت نفت با ترکیبی جدید کار خود را آغاز کرد.

یکی از اقدامات این شورا همسان‌سازی آئین‌نامه‌های مسابقات قرآن وزارت نفت و پیگیری تربیت حافظ قرآن کریم در دستگاه‌های وابسته به وزارت نفت است.

در این شورا مباحث مختلف آموزشی و دیگر فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن برای تمامی کارکنان و خانواده‌های وابسته به وزارت نفت در اقصی نقاط کشور طرح و بررسی می‌شود و از طرف دیگر همکاری با دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم مسئولیت اینگونه فعالیت‌های قرآنی را دارند، صورت می‌گیرد.

اعضای شورای عالی راهبردی قرآن کریم وزارت نفت شامل حجت‌الاسلام امیر حاجی‌کمالی، مشاور وزیر و رئیس شورای اقامه نماز وزارت نفت، حسین ربیعیان، مسئول دارالقرآن وزارت نفت، محمدرضا پورمعین، مشاور قرآنی شورای اقامه نماز وزارت نفت، حسین اخوان‌اقدم، محمد بادپا، حوریه عقبایی، سعید رادفر و محمد‌حسین محمدزاده هستند.

در پی مصوبات اخیر شورای عالی راهبردی قرآن کریم وزارت نفت، آئین‌نامه اجرایی مسابقات سراسری قرآن کریم، اذان و نهج‌البلاغه ویژه کارکنان، همسران و فرزندان چهار شرکت اصلی این وزارتخانه از جمله شرکت ملی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران و ستاد وزارت نفت با تشکیل کارگروه تخصصی تهیه، تدوین و ابلاغ شد.

مسابقات قرآن وزارت نفت نیز از سوی شرکت‌های اصلی در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شده است و منتخبان هر شرکت به مسابقات سراسری وزارت نفت که طی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha