ثبت نام دوره جدید جشنواره قرآنی وزارت بهداشت آغاز شد + عکس
کد خبر: 4096668
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
همزمان با رونمایی از پوستر؛

ثبت نام دوره جدید جشنواره قرآنی وزارت بهداشت آغاز شد + عکس

همزمان با برگزاری نشست مدیران قرآنی وزارت بهداشت و کارشناسان ادارات قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، ثبت نام برای حضور در دوره جدید این جشنواره آغاز شد.

ثبت نام دوره جدید جشنواره قرآنی وزارت بهداشت آغاز شد + عکس

به گزارش ایکنا، نشست کارشناسان ادارت قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روز گذشته 11 آبان، در مجتمع آموزشی شهید رجایی و با حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت و سایر مدیران این مرکز برگزار شد.

در بخشی از این نشست جواد باقری‌بیلندی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به تبیین بخش‌هایی از بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت پرداخت و گفت: جشنواره‌های قرآن و عترت دانشجویی یکی از بسترهای تبلیغی، ترویجی و تعمیق معارف قرآن و همچنین بستری برای کشف استعدادهای قرآنی در دانشگاه‌ها خواهد بود.

باقری‌بیلندی با اشاره به اینکه جشنواره بیست و هفتم در ۶ بخش و 53 رشته برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره همچون سنوات گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود.

جواد باقری بیلندی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر لزوم شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های درون سازمانی به منظور استفاده در حوزه فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها بیان کرد: دانشگاه‌ها با استفاده از نخبگان و سرمایه‌های شناسایی شده در حوزه فعالیت‌های دینی و قرآنی گام‌های موثری در تکریم این افراد بردارند.

بر اساس این گزارش در بخش دیگری از این نشست مسعود وادی‌پور، رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به بیان نکاتی در مورد جشنواره بیست و هفتم پرداخت و گفت: ثبت نام برای حضور در دوره جدید جشنواره از روز 11 آبان ماه آغاز شده و به مدت 40 روز (تا 20 آذرماه) ادامه خواهد داشت.

ثبت نام دوره جدید جشنواره قرآنی وزارت بهداشت آغاز شد + عکس

وادی‌پور در ادامه با تأکید بر آغاز رقابت‌های مرحله دانشگاهی این جشنواره از نیمه‌های دی‌ماه، گفت: در این دوره از جشنواره جامعه دانشگاهی اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویانِ دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره، نسبت به ثبت نام خود در این رویداد بزرگ قرآنی- دانشگاهی اقدام کنند.

بر اساس گزارش ایکنا در بخش دیگری از این نشست تعدادی از کارشناسان ادارت قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی به بیان نقطه نظرات خود در مورد فعالیت‌های قرآنی و نیز تبادل نظر در این زمینه پرداختند. همچنین ارائه نکات در خصوص برنامه‌های عملیاتی دبیرخانه کانون‌های قرآن و عترت و هیات‌های مذهبی مرکز قرآن و عترت بخش دیگری از مطالب مطرح شده بود.

ثبت نام دوره جدید جشنواره قرآنی وزارت بهداشت آغاز شد + عکس

در ادامه این نشست آیین‌نامه اجرایی بیست و هفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت برای کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌ها تبیین و پس از آن با ثبت نام نمادین یکی از اعضا، رسماً ثبت نام برای حضور در جشنواره بیست و هفتم آغاز شد.

رونمایی از پوستر جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت بخش دیگری از برنامه‌های این نشست بود. بر همین اساس بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه و در شش بخش شامل بخش‌های آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی و هنری و که مشتمل بر ۵۳ رشته است در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود نفرات برگزیده مرحله سراسری این مسابقات به عنوان نماینده وزارت بهداشت در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که با حضور دانشجویانی از دستگاه‌های دانشگاهی کشور برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha