تلاش دشمن برای گسترش آسیب‌های اجتماعی در بین نسل جوان
کد خبر: 4095825
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
معاون دانشجویی دانشگاه لرستان:

تلاش دشمن برای گسترش آسیب‌های اجتماعی در بین نسل جوان

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان با بیان اینکه به صورت مداوم و مستمر براساس روش‌های نوین علمی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بایستی ابزارها و ساز و کارها ارتقا یابند، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های دشمن گسترش آسیب‌های اجتماعی در سطوح مختلف جامعه به‌ویژه در سطح نوجوانان، جوانان و دانشجویان است.

سید حسام‌الدین حجازی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست کمیته دانشگاهی «مداخله در بحران» با موضوع بحث و تبادل‌نظر درباره ارتقای راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یک‌شنبه، هشتم آبان در دانشگاه لرستان برگزار شد.

سید حسام‌الدین حجازی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در این نشست، گفت: مرکز مشاوره و بهداشت دانشگاه لرستان از جمله ظرفیت‌های مهم علمی و کاربردی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش این آسیب‌هاست.

وی با بیان اینکه به صورت مداوم و مستمر براساس روش‌های نوین علمی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بایستی ابزارها و ساز و کارها ارتقا یابند، اضافه کرد: از جمله برنامه‌های دشمن گسترش آسیب‌های اجتماعی در سطوح مختلف جامعه به‌ویژه در سطح نوجوانان، جوانان و دانشجویان است.

حجازی ادامه داد: دانشجویان همچون اعضای خانواده‌های خودمان هستند و در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بایستی برمبنای روش‌های علمی و افزایش مشارکت دانشجویان، رویکرد پیشگیری‌محور، بیش از پیش، مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست سایر اعضای کمیته دانشگاهی مداخله در بحران نیز دیدگاه‌های خود را با محوریت ارتقای سطوح مختلف برنامه‌ریزی به ویژه تقویت اقدامات پیشگیرانه در سراهای دانشجویی بیان کردند.

انتهای پیام
captcha