پیام تسلیت تولیت آستان حضرت عبدالعظيم(ع) منتشر شد
کد خبر: 4095097
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
در پی حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع)

پیام تسلیت تولیت آستان حضرت عبدالعظيم(ع) منتشر شد

پیام تسلیت تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظيم(ع) در پی حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن‌موسی شاهچراغ (ع) شیراز منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پیامی شهادت هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد بن‌موسی شاهچراغ(ع) در شیراز را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی

حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن‌موسی شاهچراغ(ع) در شیراز و به خاک و خون کشیده شدن تعدادی از کودکان و زنان و مردان باایمان و دلداده اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این مکان نورانی و مقدس بار دیگر مردم باعاطفه و غیور کشورمان را داغدار و عزادار ساخت.

دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب که در طول چهل و اندی سال گذشته نتوانستند از راه‌های مختلف به این کشور آسیب وارد کنند، همینک چشم به اغتشاش‌های کوری بسته‌اند که عده‌ای مزدور و یا فریب خورده به دنبال پیاده‌سازی نقشه‌های شوم کسانی هستند که هدفشان تجزیه و نابودی کشور و انتقام گرفتن از مردم انقلابی و مسلمان ایران است.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معزز عزادار و مردم باشرف و غیور استان فارس تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال برای شهیدان عزیز این رویداد تلخ تروریستی رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر و برای کشورمان نصرت و مدد الهی را خواستارم.

سیدعلی قاضی‌عسکر

تولیت حرم حضرت عبدالعظيم حسنی(ع)

انتهای پیام
captcha