پیام تسلیت آیت‌الله نورمفیدی در پی حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز
کد خبر: 4094831
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

پیام تسلیت آیت‌الله نورمفیدی در پی حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز

آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در پیامی با تسلیت حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی(ع)شاهچراغ در شیراز این اقدام رذیلانه را محکوم کرد.

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در پیامی با تسلیت حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) در شیراز این اقدام رذیلانه را محکوم کرد.

متن پیام به شرح ذیل است.

«بسمه تعالی»

حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ شیراز که در حرم احمد بن موسی(ع) شاهچراغ اتفاق افتاد و منجر به شهادت و مجروح‌شدن جمعی از زنان، مردان و کودکان بی‌گناه شد موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی است.

این حمله ددمنشانه و تروریستی، بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند.
اینجانب، ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه، از صمیم دل شهادت جانسوز جمعی از نمازگزاران و مردم عزیز و بی‌گناه را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت ایران، به‌ویژه خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت عرض نموده ، از درگاه ایزد منّان برای آن شهدا ، علوّ درجات و همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و برای بازماندگان آن‌ها صبر و سلامتی و برای مجروحین این حادثه تروریستی، آرزوی سلامتی می‌نمایم.

«والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

سید کاظم نورمفیدی

 

 

انتهای پیام
captcha