پیام استاندار لرستان به مناسبت شهادت رضا خانی‌چگنی
کد خبر: 4093942
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

پیام استاندار لرستان به مناسبت شهادت رضا خانی‌چگنی

استاندار لرستان در پیامی شهادت پاسدار لرستانی شهید والا مقام رضا خانی‌چگنی را تسلیت گفت.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پیامی شهادت پاسدار لرستانی شهید والامقام رضا خانی چگنی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت استاندار لرستان به این شرح است:

شهادت رسم و مرام مردان خداست،کسی که جان خود را در راه مراقبت از وطن، جان، مال و ناموس مردم نثار می‌کند جایگاه بی‌بدیلی را نزد پروردگارش خواهد داشت.

شهادت یکی دیگر از جوانان برومند خطه لرستان در راه تحصیل امنیت ملت، افتخاری دیگر برای مردم شهیدپرور این دیار است.

امثال پاسدار شهید رضا خانی‌چگنی جان خود را در راه وطن اهدا کردند تا درخت تناور جمهوری اسلامی ایران هر روز مستحکم‌تر و مقاوم‌تر شود.

این شهادت‌ها و ایثارگری‌ها علاوه بر این که وحدت بین آحاد ملت را مستحکم‌تر می‌کند، خود گویای این است که معاندین و بد‌خواهان و تجزیه‌طلبان که مزدور بیگانگان شده‌اند، تا به زعم خود، امنیت و آرامش مردم را به یغما ببرند و ایران اسلامی را درگیر، حواشی نمایند تا روند خدمت به مردم مخدوش شود، هرگز این نیت پلیدشان محقق نخواهد شد، چرا که فرزندان لرستان اعم از انتظامی یا پاسدار، جان بر کف، متضمن امنیت ملت‌اند و در این راه همانگونه که ثابت کرده‌اند از بذل جان خود دریغ ندارند.

اینجانب شهادت پاسدار رشید اسلام، رضا خانی‌چگنی را به محضر ملت ایران، مردم شهید پرور لرستان و همرزمان و خانواده این بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم خداوند منان توفیقی عنایت فرمایند، حاصل خون این شهیدان و زحمات خدمتگزاران به نظام اسلامی هر چه زودتر به حکومت مطلق ولی عصر (عج) پیوند یابد.» 

یادآور می‌شود، پاسدار لرستانی، رضا خانی‌چگنی از نیروهای تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عصر شنبه، ۳۰ مهرماه در نقطه صفر مرزی در حین مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha