منابع جشنواره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه منتشر شد
کد خبر: 4093897
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

منابع جشنواره قرآن و عترت حوزه‌های علمیه منتشر شد

منابع آزمون رشته‌های بخش کتبی جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه منتشر شد.

به گزارش ایکنا، پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت‌ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه همسر و فرزندان طلاب آقا و طلاب حوزه‌های علمیه بانوان و فرزندانشان در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، تفسیر قرآن، اذان، صحیفه سجادیه و نقاشی برگزار می‌شود.

بخش‌های آموزشی این جشنواره شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، مفاهیم و تدبر در قرآن کریم، به‌ صورت حضوری و غیر حضوری است که در پایان به نفراتی که حائز حد نصاب نمرات لازم شوند، گواهینامه رسمی و معتبر از سازمان دارالقرآن اعطا می‌شود.

همچنین بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره شامل قرائت، حفظ، ترتیل، تفسیر، صحیفه سجادیه، کتابخوانی و نقاشی، در مرحله استانی و کشوری است که در پایان به رتبه‌های برتر استانی جوایزی اهدا خواهد شد و افراد برگزیده در هر رشته نیز به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

خانواده طلاب حوزه‌های علمیه کشور می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی WWW.TELAVAT.IR و WWW.CSIS.IR ثبت‌نام کنند، همچنین کانال اطلاع‌رسانی به‌نشانی csis_quran در پیام‌رسان ایتا به این جشنواره اختصاص داده شده است که شرکت‌کنندگان می‌توانند اطلاعات لازم را از این کانال دریافت کنند.

 

 
انتهای پیام
captcha