شهادت پاسدار لرستانی در شمال غرب کشور
کد خبر: 4093711
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

شهادت پاسدار لرستانی در شمال غرب کشور

پاسدار رضا خانی‌چگنی، از تیپ 57 سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان عصر شنبه، سی‎ام مهر در نقطه صفر مرزی در حین مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید رضا خانی‌چگنیبه گزارش ایکنا از لرستان، پاسدار لرستانی، رضا خانی‌چگنی از نیروهای تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عصر شنبه، 30 مهرماه در نقطه صفر مرزی در حین مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت پاسدار لرستانی در شمال غرب کشور پیام تسلیت صادر کرد که متن پیام به این شرح است:

«نظام مظلوم و مقتدر جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که فرزندانش در راه صیانت از دین، وطن و شرف، برای حفظ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و استمرار نهضت عاشورای حسینی، عاشقانه، عارفانه و ایثارگونه جان را تقدیم می‌کنند و برای استقرار دولت یار حضرت ولی‌عصر(عج) تقدیم و مشتاقانه به دیدار معبود می‌شتابند.

بی‌شک امنیت پایدار و آرامش مثال‌زدنی امروز میهن اسلامی مرهون حماسه جهاد، مقاومت و شهادت‌طلبی فرزندان تربیت یافته در دامان مادران و پدران مؤمن، فهیم و رشیدی است که با تأسی به مکتب قرآن و ولایت، درخشش ایران و ایرانی در سپهر جهانی را رقم زدند.

اینجانب برای این پاسدار ولایت‌مدار علو درجات معنوی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و توفیق پیروی بیش از پیش همگان از فرامین حکیمانه و مدبرانه ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.»

یادآور می‌شود، جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام متعاقباً از سوی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha