موانع اشتغال و تامین مسکن ایثارگران خوزستان پیگیری می‌شود
کد خبر: 4092947
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

موانع اشتغال و تامین مسکن ایثارگران خوزستان پیگیری می‌شود

استاندار خوزستان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی موظفند وظایف قانونی خود را در زمینه اشتغال و مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران دنبال کنند، گفت: قرار شد دستگاه‌هایی که وظایف خود را انجام داده‌اند، مورد تشویق قرار بگیرند و دستگاه‌هایی که تعلل داشته‌اند، علت را توضیح دهند تا مورد پیگیری بیشتر قرار گیرد.

صادق خلیلیانبه گزارش ایکنا از خوزستان، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در حاشیه نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان که امروز چهارشنبه 27 مهر در استانداری خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسائل متنوعی درباره خانواده‌های ایثارگران و شهدا مطرح شد. بخشی از این مسائل به موضوع اشتغال و مسکن این خانواده‌ها مربوط می‌شد که بخش عمده‌ای از این عزیزان هنوز در این زمینه دچار مشکلاتی هستند.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند اقدامات و وظایف قانونی خود را در این زمینه دنبال کنند. قرار شد دستگاه‌هایی که وظایف خود را انجام داده‌اند، مورد تشویق قرار بگیرند و دستگاه‌هایی که تعللی داشته‌اند، علت را توضیح دهند تا مورد پیگیری بیشتر قرار گیرد.

استاندار خوزستان گفت: مناسبت‌هایی در طول سال وجود دارد، برنامه‌هایی تصویب شد که جزئیات و نحوه برگزاری آن به کارگروه‌ها ارجاع داده شد. یک سلسله اقدامات فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مانند تهیه فیلم و سریال نیز باید انجام شود که قرار شد جلسه مجزا با حضور هنرمندان این حوزه تشکیل شود و یک کارگروه فنی را مامور پیگیری این برنامه قرار دادیم.

انتهای پیام
captcha