ایران عزیز، خانه ماست
کد خبر: 4092763
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
بیانیه دانشگاه فرهنگیان در خصوص حوادث اخیر کشور؛

ایران عزیز، خانه ماست

دانشگاه فرهنگیان در خصوص حوادث اخیر کشور بیانیه‌ای صادر و در آن تأکید کرده است: دامن زدن به ناامیدی نسبت به آینده و متوقف کردن پیشرفت ایران از مهم‌ترین سیاست‌های بدخواهان ایران ماست.

به گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه فرهنگیان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و صدیقین

1. در روزهای گذشته، با فوت یکی از دختران عزیز ایران اسلامی، دشمنان منحوس و قسم خورده این مرز و بوم، فرصت یافتند، عقده‌ها، خشم و ناکامی چندین دهه از ایران اسلامی را به نمایش گذاشته و تلاش کنند از مردم ایران انتقام بگیرند و با ایجاد جنگ رسانه‌ای، دروغ‌های بسیار و استفاده از برخی خائنان و جاهلان، چند هفته‌ای باعث آزار و اذیت مردم کشورمان شوند که فرموده است:

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

2. ما، خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان، اعم از اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان؛ ضمن همدردی با همه خانواده‌های داغ‌دیده، تأکید می‌کنیم اشاعه دروغ و بهتان، تلاش برای شکستن امنیت، بمباران اخبار جعلی یا پراکندن آمیخته‌های فتنه‌انگیزی از حق و باطل و نیز آسیب‌ رساندن به جان و مال و ناموس مردم، بازی تکراری و ازپیش‌باخته دشمنان ایران‌زمین است و هرگز رنگی از دلسوزی برای این مردم نداشته و نخواهد داشت.

3. ما حفظ جمهوری اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن که برگرفته از مجاهدت‌ها، تلاش‌ها، ایثارگری‌ها و خون دل خوردن‌های اقشار مختلف مردمان کشور و شب زنده‌داری‌های دانشمندان، اندیشمندان، معلمان، هنرمندان، ورزشکاران، کارگران و ... است را تا پای جان بر خود واجب می‌دانیم و با توکل بر خدا و اعتقاد بر سنت‌های ربویش، می‌دانیم که مانند همیشه خواب پریشان تجزیه این مرز پرگهر، بی تعبیر و پاسخ محکم غیورمردان و شیرزنان این سرزمین روبه رو خواهد شد.

4. دامن زدن به ناامیدی نسبت به آینده و متوقف کردن پیشرفت ایران از مهم‌ترین سیاست‌های بدخواهان ایران ماست. ما وظیفه خود می‌دانیم امیدواری واقع‌گرایانه مبتنی بر ظرفیت‌ها و داشته‌ها را گسترش داده و مقابل این تهدید جدی بایستیم چرا که ایران عزیز خانه‌ ماست.

5. نیک می‌دانیم، ایران قوی، برامده از معلمان قوی است. این معلمان هستند که نسلی آگاه، سالم، مقاوم، غیور و شجاع تربیت می‌کنند.

ما خانواده شریف دانشگاه فرهنگیان، اعلام می‌کنیم، برای اعتلای ایران اسلامی، برای عزت و افتخار این کشور مظلوم اما قوی، تمام تلاش خود را برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت به کار برده و ضمن تلاش برای اصلاح برخی مشکلات و سو مدیریت‌ها، با روحیه جهادی و مجاهدت انقلابی، ضمن مبارزه با جنگ شناختی دشمنان این مرز و بوم، بر تربیت خویش و نیز معلمان شریف و دانش آموزان آگاه آینده تلاش کنیم.

برای امضای این بیانیه، به نشانی ذیل مراجعه یا اینجا را کلیک کنید.

https://cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=5066

انتهای پیام
captcha