دشمن با دروغ‌سازی در فضای مجازی به‌دنبال تحریک مردم است
کد خبر: 4091546
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳

دشمن با دروغ‌سازی در فضای مجازی به‌دنبال تحریک مردم است

استاندار لرستان تحریک مردم از طریق دروغ‌سازی را راهبرد دشمن در فضای مجازی دانست و گفت: هیچ کدام از دشمنان توانایی تهدید نظامی در مرزها را نداشته و به روش‌های جدید از جمله جوسازی در فضای مجازی روی آوردند که این بار هم این دروغ و جوسازی‌ها به پاس همدلی و همراهی مردم تحقق پیدا نکرد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، ۲۰ مهرماه در همایش مدافعان امنیت در شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: جوسازی و تحریک مردم از طریق دروغ‌سازی در فضای مجازی روش جدید فتنه‌گران در حوادث اخیر بود که با رشادت‌های محوری نیروی انتظامی و حمایت‌های مردم، بسیج و سایر عوامل امنیتی خنثی شد.

وی با بیان اینکه دروغ‌پردازی و ایجاد موج توسط فتنه‌گران از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای صورت گرفت، گفت: این دروغ و جوسازی‌ها به پاس همدلی و همراهی مردم تحقق پیدا نکرد.

زیویار با اشاره به اینکه فتنه‌گران فقط به‌دنبال بر هم زدن امنیت کشور و مردم هستند و در دهه‌های گذشته روش‌های متعددی از جمله جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی و ترور را در پیش گرفتند که هر بار با اتحاد مردم خنثی شد، اضافه کرد: هیچ کدام از دشمنان توانایی تهدید نظامی در مرزها را نداشته و به روش‌های جدید از جمله جوسازی در فضای مجازی روی آوردند که این بار هم مردم و فرزندان مردم در نیروهای انتظامی و امنیتی آن‌ها را سرجای خود نشاندند. تقدیر الهی بر این بود که پایان اغتشاشات در استان ما با هفته نیروی انتظامی مقارن شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه سلطنت‌طلبان مزدور، گروهک‌های منافقین، کومله، پژاک و دمکرات با شعار «زن، زندگی، آزادی» به‌دنبال سلب امنیت در کشور بودند که به شکستی دیگر برایشان مبدل شد، افزود: امروز ثابت شد که هدف از این شعارها نه تنها احترام به جایگاه زنان نیست، بلکه با نیت به هم ریختن امنیت کشور و در رأس آن هدف‌گیری نیروی انتظامی بود.

وی گفت: مردم لرستان با اهدای دو شهید از جامعه نیروی انتظامی در جریان اغتشاشات اخیر خود را در خط مقدم جبهه مقابله با جریان فتنه نشان دادند.

انتهای پیام
captcha