افتتاح ۲ کانون فرهنگی و هنری در مساجد مهاباد
کد خبر: 4091229
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

افتتاح ۲ کانون فرهنگی و هنری در مساجد مهاباد

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد گفت: ۱۱۰ کانون فرهنگی هنری در مهاباد فعالیت دارند و با افتتاح این 2 کانون تعداد کانون‌های مساجد شهرستان به ۱۱۲ باب رسید.

افتتاح کانون فرهنگی و هنری در مساجدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سیامند جوانبخت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد روز گذشته، 19 مهرماه در آیین افتتاح 2کانون فرهنگی و هنری در مساجد این شهرستان اظهار کرد: این کانون‌ها اغلب در مساجد با کمک هیئت امنا و روحانیون اداره می‌شوند که تأثیرات خوبی بر مردم دارند.کانون‌هایی که فعالیت‌شان بیشتر باشد در بیرون از مساجد نیز می‌توانند فعالیت داشته باشند.

محمد ارجمندی، مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد گفت: 110 کانون فرهنگی هنری در مهاباد فعالیت دارند و با افتتاح این 2 کانون تعداد کانون‌های مساجد شهرستان به 112 باب رسید و 6 کانون بیرون از محیط مسجد در حوزه‌ هنرهای تجسمی و نمایشی فعالیت دارند.

در ادامه حسینی، مسئول یکی از کانون فرهنگی و هنری هم در این خصوص افزود: در این کانون 8 کلاس فعال داریم که بستگی به زمانبندی کلاس‌ها می‌توانیم برنامه‌های متنوعی را اجرا کنیم.

وی گفت: کلاس‌های آموزشی این کانون برای کودکان 3 تا 7 سال بوده که شامل بخش صنایع دستی و تقویتی است. بیش از 100 کانون فرهنگی و هنری در مهاباد فعال است که به عنوان پایگاه‌های عظیم معنوی و عرفانی، نقش مهمی در ترویج فعالیت‌های فرهنگی، دینی و تربیتی دارند.

انتهای پیام
captcha