آغاز ثبت‌نام بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن بسیج در البرز
کد خبر: 4091054
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

آغاز ثبت‌نام بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن بسیج در البرز

ثبت‌نام بیست‌و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در چهار رشته فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌های خلاقانه در البرز آغاز شده است و تا ۳۰ مهر ادامه دارد.

مسابقات قرآن بسیج

به گزارش ایکنا از البرز، ثبت‌نام بیست‌ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در چهار رشته فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌های خلاقانه در البرز آغاز شده و تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد.

این مسابقات ویژه عموم بسیجیان و آحاد مردم برگزار می‌شود و به‌منظور بهره‌وری کامل از این رویداد، تلفیقی از آموزش و رقابت در این مسابقات در نظر گرفته شده است.

این دوره از مسابقات در چهار مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها(محله‌ای)، شهرستان، استان و کشوری برگزار می‌شود که با ثبت‌نام مکان برگزاری در هر مرحله از طریق تماس تلفنی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حضور در این مسابقات به شیوه خانوادگی، ویژه تمام اعضا که فعالیت عمومی قرآنی انجام می‌دهند، خواهد بود. یکی دیگر از بخش‌های این مسابقات به شیوه فردی است و رشته‌های این بخش به شکلی در نظر گرفته شده که تمام مقاطع سنی با حداقل انس با قرآن در این بخش حضور پیدا کنند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات می‌توانند به نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور مراجعه کنند و یا از طریق کانال دارالقرآن بسیج کشور در ایتا(quran_salehin)، سایت https://quranbsj.ir و ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۶۶۰۰۰۵ اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha