ضبط تلاوت راه‌یافتگان گیلانی به مرحله مقدماتی مسابقات قرآن
کد خبر: 4090819
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

ضبط تلاوت راه‌یافتگان گیلانی به مرحله مقدماتی مسابقات قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: ضبط تلاوت راه‌یافتگان مرحله مقدماتی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن اوقاف امروز، ۱۸ مهرماه در گیلان انجام می‌شود.

محمدمهدی قربانیان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان

محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری مرحله مقدماتی کشوری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در استان خبر داد و اظهار کرد: پس از برگزاری مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اسامی افراد راه‌یافته به مرحله مقدماتی کشوری مشخص و اعلام شد که امروز، 18 مهرماه ضبط مرحله مقدماتی کشوری با حضور برگزیدگان در اداره‌کل اوقاف استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله از مسابقات تلاوت 10 متسابق در بخش بانوان و 12متسابق در بخش آقایان ضبط می‌شود، افزود: ضبط آثار در رشته‌های ترتیل، قرائت، حفظ 20 جزء و حفظ کل انجام و سپس آثار ضبط شده برای داوری متمرکز به تهران ارسال می‌شود که داوری آن در کرمانشاه انجام و همزمان به صورت زنده از شبکه قرآن پخش خواهد شد. نفرات برتر به مرحله نهایی این دوره از مسابقات که به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha