۳۳ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری هستند
کد خبر: 4090788
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

۳۳ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری هستند

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۳ هزار و ۴۱ سالمند تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

سالمندان

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی هاشمی، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اهمیت تأمین آسایش و رفاه سالمندان نیازمند، بیان کرد: سالمندان علاوه‌ بر کمک‌های معیشتی نیازمند خدمات درمانی و حمایتی نیز هستند.

وی افزود: تأمین لوازم ضروری زندگی، پرداخت اجاره و ودیعه مسکن، کمک به احداث و تعمیر مسکن سالمندان، کمک به پرداخت هزینه‌های درمانی و کمک به تأمین تجهیزات درمانی بیماران سالمند از جمله خدمات حمایتی این نهاد در راستای حمایت از سالمندان است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی برای سالمندان افزود: بازدید و دلجویی از سالمندان، توزیع بسته‌های سلامت و برگزاری جشن در مناسبت‌های مختلف از دیگر خدمات این نهاد است.

شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا واریز به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی برای جمع‌آوری کمک‌های خیران در نظر گرفته شده است. همچنین ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان هستند.

انتهای پیام
captcha