نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در قم برپا می‌شود
کد خبر: 4090698
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در قم برپا می‌شود

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در عرصه تولید، دانش‌بنیان و اشتغال در این استان خبر داد.

زینب عبداللهی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، زینب عبداللهی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم طی سخنانی اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی‌های بانوان قم از روز سوم تا ششم آبان‌ماه سال جاری در محل سابق نمایشگاه‌های دائمی استان قم واقع در انتهای خیابان امام موسی صدر برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با رویکرد حمایت از کسب‌وکارهای خانگی در پنج گروه شامل شرکت‌های دانش‌بنیان، تولیدکنندگان صنایع غذایی، صنایع‌دستی، پوشاک و لوازم‌آرایشی برگزار می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه در راستای حمایت از زنان تولیدکننده استان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم با بیان اینکه این مجموعه آمادگی استقبال از هرگونه ایده برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه را دارد، افزود: انتظار می‌رود شرکت‌کنندگان برای بهتر دیده‌ شدن‌ دست‌آوردهای خود، در کارگاه‌های آموزشی که به‌ همین‌ منظور پیش‌بینی‌ شده شرکت کنند.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود دستگاه‌های ذی‌ربط ضمن توجه به نظم در برپایی نمایشگاه، همکاری خود را جهت برگزاری مناسب و ارائه بهتر خدمات به بانوان استان به عمل آورند.

انتهای پیام
captcha