پذیرایی از ۱۵۷ هزار زائر در ایستگاه‌های صلواتی حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4088683
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

پذیرایی از ۱۵۷ هزار زائر در ایستگاه‌های صلواتی حرم بانوی کرامت

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به برپایی چهار ایستگاه صلواتی همزمان با دهه پایانی ماه صفر گفت: از 21 شهریور تا 5 مهر 66 هزار و 500 پرس میان وعده و 91 هزار پرس غذای گرم در ایستگاه‌های صلواتی حرم توزیع شده است.

پذیرایی از ۱۵۷ هزار زائر در ایستگاه‌های صلواتی حرم بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، قربان رعیت، مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: به‌همت واحد رفاه زائر حرم مطهر در ایام پایانی ماه صفر از ۲۱ شهریور تا ۵ مهر ۶۶ هزار و ۵۰۰ پرس میان‌وعده و ۹۱ هزار پرس غذای گرم در ایستگاه‌های صلواتی حرم مطهر بانوی کرامت توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ تغذیه در وعده‌های اصلی و میان وعده‌ها در حرم مطهر توزیع شده است، گفت: در ایام پایان ماه صفر ۴ ایستگاه صلواتی در حرم مطهر بانوی کرامت برپا شده که بیشترین خدمات در ایستگاه مدیریت حرم مطهر در صحن جواد الائمه(ع) ارائه شده است.

مسئول واحد رفاه زائر حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: موکب حوراء الزهرا در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و سالروز شهادت امام رضا(ع) در صحن جوادالائمه(ع)، موکب مدرسه علمیه رشد در سالروز شهادت امام رضا(ع) در صحن پیامبر اعظم و موکب خدمات سالمندان حرم مطهر در سالروز شهادت امام رضا(ع) در صحن جواد الائمه(ع) به زائران خدمت‌رسانی داشتند.

وی یادآور شد: همچنین در این ایام مهمانسرای حرم مطهر بانوی کرامت نیز فعال بوده و بخشی از زائران با دریافت فیش در مهمانسرای حرم مطهر پذیرایی شدند.

انتهای پیام
captcha