نبض آینده در دست ملت امام حسین(ع)
کد خبر: 4088005
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

نبض آینده در دست ملت امام حسین(ع)

امام علی(ع) فرمود: «خروشيدند و تهديد کردند، و همراه اين دو کار، (در هنگام اقدام) سست بودند و شکست خوردند. و ما تا چيره نباشيم نمی‌خروشيم و تا نباريم سیل ایجاد نمی‌کنیم.»

ملت امام حسینمحمدعلی خسروی، استاد حوزه علمیه یزد در یادداشتی به حوادث روزهای اخیر در سطح کشور پرداخته است که در ادامه می‌خوانید:

حوادث روزهای اخیر هر چند بسیار تلخ بود اما عبرت‌ها و درس‌هایی را به دنبال داشت که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  1. برخی از احکام اسلامی، از جمله امربه معروف و نهی از منکر، حجاب و عفاف که از ضروریات دین محسوب می‌شوند، شأنی بالاتر از یک حکم و قانون معمولی شرعی دارند. به تعبیر شهید مطهری: «امر به معروف و نهی از منکر از چنان شأنی برخوردار است که باید امام حسین(ع) هم برای آن به قربانگاه برود. و همچنین، حجاب، ضامن حفظ خانواده است که خانواده، اصلی‌ترین بستر تربیت انسان صالح است.»
  2. نوعاً مخالفت با این گونه شعائر، پشتوانه‌ سیاسی دارد که سه ضلع استعمار، روشنفکرنماهای مزدور و اراذل و اوباش در آن دخیل هستند که البته برخی از ساده لوحان مذهبی هم تصور می‌کنند که مباحث آنها علمی و یا فرهنگی است.
  3. باز مثل همیشه ثابت شد که بسترهایی مانند اینستاگرام و... مهمترین ابزار کار دشمن است که باید مسئولان درباره‌ مدیریت فضایی مجازی و اینترت ملی، اقدامی عاجل داشته و اهمال کاری نکنند.
  4. نیروهای نظامی و امنیتی، از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت کشور هستند که به هیچ عنوان نباید تضعیف شوند. اصولاً هر ارزش شرعی، اخلاقی و اجتماعی که مورد حمله و هجمه دشمن قرار می‌گیرد، حتماً یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی است.
  5. باز مثل همیشه ثابت شد که بسیج مردمی، هیچ جایگزینی ندارد و «بسیج»، شاهکار سیاسی جاوید و بی‌بدیل امام امت بود که خار چشم دشمنان است.

حرف آخر با اغتشاشگران

امام علی(ع) خطبه نهم نهج‌البلاغه در بیان فتنه طلحه و زبیر فرمود:

«وَ قَدْ اَرْعَدُوا وَ اَبْرَقُوا، وَ مَعَ هَذَيْنِ الْاَمْرَيْنِ الْفَشَلُ، وَ لَسْنَا نُرْعِدُ حَتَّی نُوقِعَ، وَ لَا نُسِيلُ حَتَّی نُمْطِرَ؛ خروشيدند و تهديد کردند، و همراه اين دو کار، (در هنگام اقدام) سست بودند و شکست خوردند. و ما تا چيره نباشيم نمی‌خروشيم (اول می‌جنگیم بعد تهدید می‌کنیم)، و تا نباريم سیل ایجاد نمی‌کنیم.»

ملت امام حسین، فرصتی محدود به اغتشاشگران خواهد داد تا فتنه آنها برای مردم آشکار شود و بعد از آن، آنها را جمع خواهد کرد، جمع کردنی و سپس آنها را سخت پراکنده خواهد کرد و خاکستر آنها را بر باد خواهد داد.

ملت امام حسین، وقتی شما را ساقط کرد که تا بن دندان مسلح بودید و مردم دست خالی بودند اما امروز که ملت امام حسین به برکت نیروهای نظامی و انتظامی، تا بن دندان مسلح است و شما دست خالی، چگونه حریف خواهید شد؟

پس مطمئن باشید که «فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ»

انتهای پیام
captcha