جوانان سبک زندگی ایثارگران را در زندگی خود پیاده کنند
کد خبر: 4086515
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

جوانان سبک زندگی ایثارگران را در زندگی خود پیاده کنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: جوانان غیرتمند این مرز و بوم باید شهدا و ایثارگران را الگوی خود قرار دهند و سبک زندگی ایثارگران را در زندگی خود پیاده کنند.

دیدار با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۲۸ شهریورماه، در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران روستای آق قاسملوی اردبیل اظهار کرد: روستای «آق قاسملو» یکی از روستاهای شاخص استان در زمینه ایثارگری و دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است زیرا مردم غیور و شهیدپرور این روستا استقبال کم‌نظیری در زمینه اعزام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند و آمار ایثارگران این روستا نیز به نسبت جمعیت آن، بسیار چشمگیر و قابل تحسین و توجه است.

نوری ادامه داد: غیرت مردم شهیدپرور روستای «آق قاسملو» مثال زدنی است و جامعه ایثارگری این روستا پیروانی صدیق و غیور برای نظام اسلامی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان گفت: جوانان غیرتمند این مرز و بوم باید شهدا و ایثارگران را الگوی خود قرار دهند و سبک زندگی ایثارگران را در زندگی خود پیاده کنند تا عزّت و اقتدار این مرز و بوم که با خون مطهر شهدا به دست آمده است، تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) تداوم یابد.

انتهای پیام
captcha