اسامی راه‌یافتگان یزدی به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4086041
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

اسامی راه‌یافتگان یزدی به مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن

اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان یزد اسامی راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.

مسابقات سراسری قرآنبه گزارش ایکنا از یزد، اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان یزد اسامی راه‌یافتگان به مرحله مقدماتی کشوری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را اعلام کرد.

بر این اساس در بخش آقایان حسین خسروی، محمدجواد برخورداری، امیرحسین انواری، سید علیرضا میرجلیلی در رشته قرائت تحقیق و عرفان مزیدی، محمود میرجلیلی و محمدحسین حدادزاده در رشته ترتیل، همچنین امیرحسین عطارزاده در رشته حفظ کل توانستند به این مرحله راه یابند.

در بخش بانوان فاطمه‌سادات میرکریمی در رشته قرائت تحقیق، فائزه دهقان‌چناری و مهدیه مسعودی در رشته ترتیل، فائزه‌سادات قریشی‌نسب و فاطمه صادق‌زاده و اکرم عرب‌زاده اردکانی در رشته حفظ کل، حانیه برخورداری و مهدیه شمسی در رشته حفظ 20 جزء حائز رتبه‌های برتر و به مرحله مقدماتی کشوری این مسابقات راه یافتند.

اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان یزد راه‌یابی برگزیدگان را خدمت این عزیزان و جامعه قرآنی استان تبریک عرض کرده و برای ایشان آرزوی کسب موفقیت در مراحل بعدی را داریم.

انتهای پیام
captcha