اجتماع عزاداران حسینی در مسجد جمکران برگزار می‌شود
کد خبر: 4085712
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
هم‌زمان با روز اربعین

اجتماع عزاداران حسینی در مسجد جمکران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های مسجدمقدس جمکران در ایام اربعین حسینی گفت: اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در عصر روز اربعین، 26 شهریورماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد در صحن جامع امام مهدی(عج) مسجد جمکران برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام مهدی حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی به تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران به مناسبت اربعین پرداخت و اظهار کرد: این برنامه‌ها از جمعه شب، 25 شهریورماه بلافاصله پس از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌ارفع و مداحی حاج علی مالکی‌نژاد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: صبح شنبه، 26 شهریورماه مصادف با روز اربعین ساعت ۸ صبح محفل زیارت عاشورا با مداحی حاج عباس محمدی پور برگزار می‌شود. مراسم ظهر اربعین نیز بلافاصله پس از نماز عصر با مداحی حاج حسن اخباری در این مکان مقدس اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری اجتماع عزاداران حسینی در عصر روز اربعین 26 شهریورماه خبر داد و ابراز کرد: این مراسم ساعت ۱۷:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد در صحن جامع امام مهدی(عج) برگزار می‌شود؛ مراسم شام اربعین نیز بلافاصله پس از نماز عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پناهیان و مداحی حاج علی حبیب‌زاده برگزار خواهد شد.

حسین آبادی با اشاره به اینکه تمام این برنامه‌ها از صفحات مسجد مقدس جمکران در فضای مجازی به نشانی jamkaran_ir به صورت زنده پخش می‌شود، گفت: دیگر بخش‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران از جمله مرکز کودکان گل نرگس، مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی، مرکز تکریم زائرین و دارالقرآن نیز در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای را برای زائران این مکان مقدس برگزار می‌کنند.

انتهای پیام
captcha