اجرای پویش عکس اربعین و زیارت به نیابت از شهدا به مناسبت اربعین
کد خبر: 4083099
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

اجرای پویش عکس اربعین و زیارت به نیابت از شهدا به مناسبت اربعین

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از اجرای دو پویش فرهنگی در ایام اربعین خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی شهرداری از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر در نقاط مختلف شهر به‌خصوص پیرامون حرم مطهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قمبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین ۱۴۰۱ شهرداری قم که امروز 13 شهریورماه برگزار شد، به اجرای برنامه‌های فرهنگی از ابتدای ماه محرم در سطح شهر اشاره و اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی شهرداری از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر در نقاط مختلف شهر به‌خصوص پیرامون حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه و غرفه‌های فرهنگی در میدان آستانه خبر داد و افزود: در مسجد مقدس جمکران نیز نمایشگاه و غرفه‌های فرهنگی برپا می‌شود و در کنار آن اجرای پویش عکس اربعین نیز یکی از کارهای فرهنگی بوده که برای آن برنامه‌ریزی‌شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: پویش عکس اربعین در رده سنی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، همچنین پویش زیارت به نیابت از شهدا نیز برگزارشده و با توجه به هماهنگی‌های لازم تولیدات فرهنگی آن در دستور کار قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: تولیدات فرهنگی با هماهنگی با ستاد اربعین کشوری برای زائران خارجی انجام‌شده و آموزش زبان عربی به خادمین در حال برگزاری است و اگر بتوانیم در مسیر نجف و کربلا نیز برنامه‌های فرهنگی اجرا خواهیم داد.

طباطبائی نژاد یادآور شد: در طرح جاماندگان اربعین در روز اربعین حسینی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص)، برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای اجرا می‌شود و امیدواریم بهترین خدمات و برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر اجرا شود.

انتهای پیام
captcha