پشتیبانی شهرداری قم از قرارگاه مردمی اربعین در مرز مهران
کد خبر: 4083096
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

پشتیبانی شهرداری قم از قرارگاه مردمی اربعین در مرز مهران

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه ستادهای هشت‌گانه مناطق در سطح شهر همزمان با ایام اربعین استقرار پیدا می‌کنند، گفت: شهرداری قم از قرارگاه مردمی اربعین و موکب شهر قم در مرز مهران پشتیبانی می‌کند.

سیدمحسن میرهادی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قمبه گزارش ایکنا از قم، سیدمحسن میرهادی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین ۱۴۰۱ شهرداری قم که امروز، 13 شهریورماه برگزار شد، ضمن ارائه ‌گزارشی از اقدامات انجام‌ شده برای میزبانی از زائران اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: شهرداری قم علاوه بر ارائه خدمات به مسافران و زائران، در حوزه کاری خود از قرارگاه مردمی اربعین و موکب شهر قم در مرز مهران نیز پشتیبانی می‌کند.

وی مکان ستادهای هشت‌گانه در سطح شهر را  نام برد و افزود: در مجموعه شهرداری و ستادهای هشت‌گانه و کمیته‌های ده‌گانه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌ شده است و مکان ستادها در مناطق مشخص‌ شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: ستاد منطقه یک در بلوار عماریاسر و ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص)، ستاد منطقه دو در ورودی جاده اراک و در روز اربعین در بلوار پیامبر(ص) و ستاد منطقه سه در میدان بزرگ امام خمینی(ره) و بخشی از بلوار پیامبر اعظم(ص) است.

وی اظهار کرد: همچنین ستاد منطقه چهار در خیابان انقلاب و بلوار پیامبر اعظم(ص)، ستاد منطقه پنج ‌در مسجد مقدس جمکران و بلوار پیامبر اعظم(ص)، ستاد منطقه ۶ در امامزاده سیدمعصوم(ع) و در بخشی از بلوار پیامبر اعظم(ص)، ستاد منطقه هفت در میدان آستانه و بلوار سردار سلیمانی مستقر بوده و ستاد منطقه هشت در پارکینگ شرقی و بلوار پیامبر اعظم(ص) است.

میرهادی از استقرار خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک در مسجد مقدس جمکران و مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: تانکرهای آب شرب نیز در اطراف حرم مطهر و مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) مستقر شده است.

وی در پایان از فعالیت ۲۴ ساعته سامانه ۱۳۷ به سه زبان فارسی، عربی و اردو خبر داد و یادآور شد: برای ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی دقیق به مسافران و زائران خارجی افرادی مسلط به زبان اردو و عربی در سامانه ۱۳۷ حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha