نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف در گلستان اعلام شد
کد خبر: 4082537
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱

نفرات برتر مرحله استانی مسابقات قرآنی اوقاف در گلستان اعلام شد

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان نفرات برتر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان گلستان را اعلام کرد.

مسابقات قرآنی اوقاف

حجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان، رئیس اداره امور قرآنی در اوقاف و امور خیریه گلستان در گفت و گو با ایکنا از گلستان از اعلام نفرات برتر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری اوقاف در گلستان خبر داد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات اوقاف در روزهای ۷ و ۸ شهریور با حضور متسابقین در آستان امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان به برگزیدگان برتر در مرحله استانی در بخش آقایان اشاره کرد و گفت: در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم، محمد امین پایین محلی از گرگان، محمد مصطفی لو از مینودشت و محسن رعیت از گرگان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات را به دست آوردند.

حجت‌الاسلام کوهساریان همچنین به نفرات برتر در رشته قرائت تحقیق قرآن کریم عرفان کلته از بندر ترکمن رتبه اول، امیررضا پاوندی از کردکوی رتبه دوم و علی صالح آبادی از گنبدکاووس رتبه سوم اشاره کرد و گفت: حامد قزاق از گرگان، نعمان خواجه نوری از گنبدکاووس و طاهر بردی ایری از گنبدکاووس رتبه‌های اول تا سوم را در رشته حفظ ۵جزء قرآن کریم کسب کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، مبین علیپور از گنبدکاووس رتبه اول، محمد حیدری مفرد از علی آبادکتول رتبه دوم و یونس فرخی از گنبدکاووس رتبه سوم و حسین دهقان از گرگان، محمدرضا میرشکار از آق‌قلا و شهاب‌الدین خوجم لی از آزادشهر در رشته حفظ ۲۰ جز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان به برگزیدگان بخش حفظ کل قرآن براساس رای هیئت داوران اشاره کرد و گفت: جواد شاهینی از گرگان رتبه اول، سعید مارامایی از گنبدکاووس رتبه دوم و نعمت الله نیک نهاد از گنبدکاووس رتبه سوم را به دست آوردند.

وی به برگزیدگان مسابقات مرحله استانی در بخش بانوان اشاره کرد و گفت: در رشته قرائت تحقیق قرآن زهرا قربانی از گرگان، زهرا سادات حسینی از آزادشهر و مرضیه کوهستانی از گنبد کاووس به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

حجت‌الاسلام کوهساریان گفت: فاطمه نصیری از کردکوی، راضیه کوهستانی و رقیه عرب کوهسار از مینودشت برگزیدگان رشته قرائت ترتیل قرآن کریم می‌باشند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان همچنین با اشاره به اینکه ماریه قره باش از گنبدکاووس، طیبه سنجه چینی از مینودشت و زینب مهمانی از گرگان برگزیدگان در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم می‌باشند، افزود: مهسا سلیمی نژاد از علی آباد، صفیه مهقانی از علی آباد و سیده ملیحه فهیم از گرگان به ترتیب رتبه‌های برتر در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم کسب کردند.

وی با بیان‌اینکه معصومه تجری از گرگان، رقیه وفور زاده از گرگان و سیده مریم موسوی از گرگان رتبه‌های برتر در حفظ کل قرآن را کسب کردند، تصریح کرد: عطیه عابدینی از علی آبادکتول، اعظم صالح آبادی از گرگان و زکیه ابراهیمی از رامیان برگزیدگان مرحله استانی مسابقات اوقاف در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم می‌باشند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha