تشویق؛ عاملی جهت جذب نوجوانان و جوانان به انجام فعالیت‌های قرآنی است
کد خبر: 4082303
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

تشویق؛ عاملی جهت جذب نوجوانان و جوانان به انجام فعالیت‌های قرآنی است

متسابق رشته حفظ 20 جزء قرآن گفت: یکی از عواملی که بر جذب جوانان و نوجوانان به انجام فعالیت‌های قرآنی تاثیرگذار است تهیه بسته‌های تشویقی و اهدای جوایز است.

محمدهادی مجدپور متسابق رشته حفظ 20 جزء قرآن

محمدهادی مجدپور، متسابق رشته حفظ 20 جزء قرآن در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: 10 سالی است که فعالیت‌های قرآنی را زیر نظر اساتید بزرگواری نظیر محمد مصطفی‌پور، حسن رجبی و جمشید بذربخش شروع کرده‌ام.

وی با اشاره به تجربه حضور در شش دوره از مسابقات قرآنی اوقاف، افزود: سال گذشته در مسابقات استانی اوقاف موفق به کسب مقام دوم حفظ 20 جزء شدم.

مجدپور با اشاره به تاثیر مربی در درخشش قرآن‌آموز، گفت: هر چقدر ارتباط بین استاد و قرآن‌آموز بهتر و صمیمانه باشد، نتیجه آن را در عملکرد و حضور در مسابقات قرآنی شاهد خواهیم بود. همچنین یکی دیگر از عواملی که بر جذب جوانان و نوجوانان به انجام فعالیت‌های قرآنی تاثیرگذار است تهیه بسته‌های تشویقی و اهدای جوایز است.

این حافظ 20 جزء قرآن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه پیشنهادی برای جذب نسل جدید به فعالیت‌های قرآنی دارید؟ بیان کرد: خودم در سن 25 سالگی به سبب دوستان قرآنی که در مسجد داشتم، به فراگیری و حفظ قرآن علاقمند شدم، لذا باید شرایطی فراهم شود که جوانان و نوجوانان ما بیشتر در محافل و مجالس یا مسابقات قرآنی حضور یابند تا شوق و انگیزه قرآن آموزی در آنان تقویت شود.

انتهای پیام
captcha