تعامل مربیان با قرآن‌آموزان بر ارتقاء کیفیت آموزش‌ها موثر است
کد خبر: 4082132
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

تعامل مربیان با قرآن‌آموزان بر ارتقاء کیفیت آموزش‌ها موثر است

ناظر اعزامی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: ارتباط‌گیری و تعامل مربیان با قرآن‌آموزان از دیگر عواملی است که بر ارتقاء کیفیت آموزش‌ها و متعاقبا حضور کیفی در مسابقات می‌افزاید.

افسانه لک ناظر اعزامی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف

افسانه لک، ناظر اعزامی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان اظهار کرد: طی 18 سال سابقه فعالیت در سازمان اوقاف، اولین بار است که برای نظارت و بازرسی به گیلان آمده‌ام؛ روال و برنامه‌ریزی فرآیند اجرای مسابقه منظم و مرتب بوده و متسابقین براساس زمان‌بندی اعلام شده به موقع حضور می‌یابند و با توجه به شرایط کرونایی، دستورالعمل‌های لازم رعایت شده است.

وی افزود: آن چیزی که با حضور در مسابقات قرآنی مختلف سبب رضایت خاطر متسابقین بوده، اهدای جوایز به موقع در مسابقات اوقاف است، به عنوان ناظر در اجرای مسابقات قرآنی از مسئولین و متولیان برگزاری مسابقات قرآنی می‌خواهم که در تشویق و اهدای جوایز به وعده‌های‌ خود سریعتر عمل کنند. وقتی چنین نواقصی رفع شود، افراد بیشتری متقاضی شرکت در مسابقات می‌شوند.

لک با تاکید بر تعامل سازنده بین متولیان و متسابقین، گفت: ارتباط‌گیری و تعامل مربیان با قرآن‌آموزان از دیگر عواملی است که بر ارتقا کیفیت آموزش‌ها و متعاقبا حضور کیفی در مسابقات می‌افزاید.

وی ادامه داد: مورد دیگری که در مسابقات به چشم می‌خورد و باید از مرحله شهرستانی مدنظر قرار گیرد، داوری است. در مسابقات استانی و شهرستانی هم سطح داوری مسابقات طبق استانداردهای ملی و بین‌المللی باشد، اگر این مورد مد نظر قرار نگیرد، متسابق متوجه ضعف خود نمی‌شود و ممکن است در سطوح بالاتر خود را نشان دهد.

ناظر اعزامی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با بیان اینکه مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بالاترین سطح بوده و معتبرترین مسابقات است که از مرحله شهرستانی تا بین‌المللی ادامه دارد، تصریح کرد: شرایط زمانی به‌گونه‌ای شده که باید این فضای قرآنی را گسترش داد تا کودکان در این فضا تربیت یافته و پرورش پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha