جزئیات مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در گلستان تشریح شد
کد خبر: 4081135
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

جزئیات مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در گلستان تشریح شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان جزئیات برگزاری مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان را تشریح کرد.

حجت الاسلام کوهساریان رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه گلستانحجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان گفت: سازمان اوقاف و امورخیریه به‌عنوان متولی اصلی برگزاری مسابقات قرآن کریم همچون سنوات گذشته به برگزاری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف و نغمات دینی ویژه آقایان و بانوان بالای 18 سال اقدام کرده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات با حضور بیش از 600 نفر در شرق و غرب استان برگزار شد، تصریح کرد: متسابقین در رشته‌های حفظ 5 جزء، حفظ 10جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل و رشته ترتیل و قرائت تحقیق، رشته اذان و دعاخوانی و رشته هم‌سرایی قرآن و همچنین در سه رشته معارفی رشته صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه و تفسیر عمومی قرآن کریم به رقابت پرداختند.

حجت‌الاسلام کوهساریان  بیان‌ کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور 90 نفر از آقایان روز دوشنبه، هفتم شهریور و بخش بانوان با تعداد 70 نفر روز سه‌شنبه، هشتم شهریور در آستان مقدس امامزاده عبدالله‌(ع) گرگان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه پیدا خواهند کرد، افزود: داوران این دوره از مسابقات تلفیقی از داوران بومی و غیربومی خواهد بود که در بخش آقایان یک داور از گلستان و سه داور از مازندران و یک داور از تهران است و داورانی از سمنان، تهران و گلستان به داوری مسابقات در بخش بانوان می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha