پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی درگذشت آیت‌الله ناصری
کد خبر: 4080989
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی درگذشت آیت‌الله ناصری

حجت‌الاسلام سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر، حضرت آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفت.

سعیدرضا عاملی

به گزارش ایکنا، سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر، حضرت آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت‌آبادی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر ارتحال عالم جلیل‌القدر، مجتهد، استاد اخلاق و عاشق و شیفته امام زمان(عج) حضرت آیت‌الله محمدعلی ناصری دولت‌آبادی موجب تأسف و تأثر خاطر شد.

مرحوم آیت‌الله ناصری دولت‌آبادی سالیانی دراز در حوزه علمیه اصفهان مجالس تدریس فقه و اصول و تفسیر قرآن اقامه نمود و به تربیت نفوس مستعد همت گماشت. این استاد مبرز اخلاق علاوه بر تلاش‌های علمی و دینی، در هدایت و راهنمایی مردم، طلاب و اهل علم در کار‌های خیر نیز مشارکت جدی داشت که ثمرات آن برای مردم شریف اصفهان مشهود و ملموس است.

اینجانب فقدان این عالم بزرگ را محضر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، مراجع عظام و علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، مردم شریف اصفهان و همه علاقه‌مندان ایشان تسلیت عرض کرده و رضوان و غفران الهی برای ایشان از خداوند متعال خواستارم.

سعیدرضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی»

انتهای پیام
captcha