نتایج مرحله استانی چهل و پنجمین مسابقات قرآن کریم خراسان شمالی اعلام شد
کد خبر: 4080740
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

نتایج مرحله استانی چهل و پنجمین مسابقات قرآن کریم خراسان شمالی اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اعلام نتایج مرحله استانی چهل و پنجمین مسابقات قرآن کریم اوقاف در استان خبر داد.

چهل و پنجمین مسابقات قرآن کریم خراسان شمالیعلی پرهیزکار، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه مرحله استانی چهل و پنجمین مسابقات قرآن اداره اوقاف خراسان شمالی امروز سوم شهریورماه در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در بخش بانوان رشته حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل به ترتیب مریم مصطفی نیا، اعظم ایزانلو، رقیه اسفندیاری و زینب رضایی مقام اول را کسب کردند.

وی با اشاره به نتایج رشته قرائت تحقیق و قرائت ترتیل در بخش بانوان، بیان کرد: به ترتیب زینب ضیاء دوست و مهلا رجبی مقام اول را به خود اختصاص دادند.

پرهیزکار با اشاره به نتایج رشته حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل در بخش آقایان اظهار کرد: به ترتیب ابوالفضل محمد زاده، امین الهی، سجاد فیاض و حسین خسروی مقام اول را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی ادامه داد: علی کوثری پور و مجتبی روئینی فرد نیز در بخش آقایان به ترتیب در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق مقام اول را کسب کردند.

وی با بیان اینکه مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان با رقابت 132 متسابق در رشته‌های آوایی برگزار شد، تأکید کرد: از این تعداد در بخش بانوان در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل و دعا خوانی 60 نفر و در بخش آقایان نیز در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل، دعاخوانی و اذان 72  نفر به مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف راه یافته‌اند.

 

انتهای پیام
captcha