ارتش مقتدرانه در کنار مردم است
کد خبر: 4080690
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

ارتش مقتدرانه در کنار مردم است

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در برحه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کرده و مقتدرانه در کنار مردم بوده است.

ارتش مقتدرانه در کنار مردم است

به گزارش ایکنا از البرز، سروان امین میردریکوند روز پنجشنبه، سوم شهریور در آیین تجلیل از جانباز آزاده سرافراز بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی علی‌اصغر سلیمی که همزمان با سالروز تولد این پیشکسوت بزرگ ارتش انجام شد، از دلاوری‌ها و ایثارگری‌های این سرمایه بزرگ انقلاب قدردانی کرد و افزود: ارتش از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در برحه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کرده و مقتدرانه در کنار مردم بوده است.

وی افزود: در زمان دفاع مقدس رژیم بعثی عراق با تمام توان و با همکاری دشمنان انقلاب جمع شدند تا اثری از ایران اسلامی باقی نماند ولی ارتش جمهوری اسلامی به پشتوانه مردم توانست پیروزمندانه و قدرتمند در برابر این هجوم بایستد.

میردریکوند گفت: امروز که دشمن از هر سو اقدام به نشر دروغ و دشمنی کرده است کلام و آموزه‌های آزادگان، جانبازان و رزمندگان که تجربه دفاع از این مرز و بوم را در کارنامه درخشان خود دارند، روشنی‌بخش مسیر جوانان و نسل‌های جوان انقلاب است.

در ادامه علی‌اصغر سلیمی، جانباز سرافراز ارتش به بیان خاطراتی از دورانی که ناجوانمردانه در چنگال گروهک های کومله و دموکرات گرفتار شده بودند پرداخت.

این آزاده جانباز که در سال‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به مدت ۶۴ روز اسیر گروهک تروریستی کومله و دموکرات بود پس از آزادی تا پایان جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل دوشادوش همرزمان سپاهی و ارتشی خود به دفاع از میهن اسلامی پرداخت.

وی در منطقه پاوه به مبارزه با گروهک های تروریستی پیش از جنگ تحمیلی پرداخت و در این راه به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

در پایان این دیدار که به مناسبت بازگشت آزادگان به کشور و در آستانه هفته دفاع مقدس بنا شد تا خاطرات این آزاده به صورت کتاب در اختیار نسل جوان قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام
captcha