سربلندی جامعه پزشکان در دوران کرونا
کد خبر: 4080325
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

سربلندی جامعه پزشکان در دوران کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دوران کرونا را جلوه‌ای از تلاش گسترده و اقدامات نظام سلامت خواند که جامعه پزشکی را سربلند ساخت.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، اول شهریورماه در آیین تقدیر از پزشکان و جهادگران سلامت فارس که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه عملکرد مطلوب کادر بهداشت و درمان کشور به ویژه در مقابله با ویروس منحوس کرونا گفت: مردم کشور ما مردمی فرهیخته هستند که نسبت به خدمات جامعه پزشکی و تلاش‌های این حوزه آگاهی دارند.

وی، دوران مقابله با کرونا را جلوه‌ای از تلاش گسترده و اقدامات نظام سلامت برشمرد که به لطف خداوند، جامعه پزشکی از این امتحان سربلند بیرون آمده و موجبات رضای خداوند را به همراه داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تلاش‌های دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سبب افزایش اقبال عمومی نسبت به جامعه پزشکی شده است، ابراز امیدواری کرد: دستاورد این امر، بهبود روند ارائه خدمت به مردم باشد.

حسینی با تأکید بر اهمیت تعامل و مشارکت همگانی برای توسعه امور دانشگاه، از پزشکان استان فارس خواست تا همچون گذشته، در مسیر پیشبرد هرچه بهتر امور دانشگاه سهیم شوند.

وی اظهار کرد: مایه امیدواری است که مجموعه سپاه پاسداران و بسیج جامعه پزشکی همیشه همراه دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و خالصانه و مخلصانه، به حفظ و ارتقای سلامت جامعه خدمت کرده‌اند و از همراهی آنان تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha