خروجی مسابقات پیاده‌سازی آموزه‌های قرآن در زندگی باشد
کد خبر: 4079156
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

خروجی مسابقات پیاده‌سازی آموزه‌های قرآن در زندگی باشد

رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، اظهار کرد: خروجی مسابقات قرآن باید عمل به مفاهیم و پیاده‌سازی آموزه‌های آن در زندگی فردی و اجتماعی باشد.

حجت الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، رئیس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، امروز، 28 مرداد، در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف که در امامزاده محمدعابد(ع) اراک برگزار شد، با اشاره به اینکه مسابقات قرآن اوقاف، پلی برای توسعه فرهنگ قرآنی است، ادامه داد: این مسابقات امسال از رشد خوبی نسبت به مشابه سال قبل برخوردارست و وظیفه همه دستگاه‌های قرآنی این است که به سهم خود این فعالیت‌ها را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی مسیر خدمت به قرآن و اهل‌بیت(ع) هموار شده است، ادامه داد: خروجی مسابقات قرآن باید عمل به مفاهیم و پیاده‌سازی آموزه‌های آن در زندگی فردی و اجتماعی باشد. حرکت در این مسیر باعث می‌شود که از راه درست منحرف نشده و آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

واحدی به وجه تمایز مسابقات قرآن امسال نسبت به سال گذشته اشاره و تصریح کرد: امسال رشته اذان همچون دعاخوانی به صورت فایل ضبط شده به تهران ارسال و نتایج اعلام می‌شود. همچنین مراسم اختتامیه در دهه وقف انجام و از برگزیدگان مرحله استانی و برگزیدگان احتمالی مرحله کشوری هفته اول ربیع‌الاول با حضور مسئولان و اساتید کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.    

انتهای پیام
captcha