طرح «لبیک یا زینب(س)» در کردستان آغاز شد
کد خبر: 4077066
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

طرح «لبیک یا زینب(س)» در کردستان آغاز شد

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین طرح «لبیک یا زینب(س)» ویژه بانوان در کردستان آغاز شد.

طرح «لبیک یا زینب(س)» در کردستان آغاز شد

به گزارش ایکنا از کردستان، ئالا شهسواری، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان امروز، 18 مردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان اظهار کرد: به همت امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی طرح لبیک به فرمان جهاد تبیین با عنوان «لبیک یا زینب» در کردستان آغاز شد و مورد استقبال بانوان قرار گرفت.

وی افزود: در راستای اجرای طرح لبیک بانوان فرهیخته، ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان، بسیج جامعه زنان مبلغات، حوزه‌های علمیه، امور بانوان استانداری، هیئت اندیشه‌ورز قرآنی و سایر بانوان استان در این طرح مشارکت خواهند کرد.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به تشکیل جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اجرای بهتر این طرح در استان بیان کرد: در این نشست امور بانوان استانداری و نمایندگان بانوان ادارات حضور داشتند و آمادگی خود را برای شرکت در این طرح اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه این طرح به منظور همراهی لبيك به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به فرمان جهاد تبيين اجرا می‌شود، افزود: بانوانی برای مشارکت در این طرح با ارسال عبارت «لبیک یا زینب(س)» به شماره سامانه 50001326 در اجرای این طرح همراه خواهند شد.

شهسواری با اعلام اینکه برای مشارکت بانوان از ظرفت فضای مجازی و امور بانوان ادارات استان بهره گرفته شده است، یادآورشد: تاکنون عزم جهادی بانوان برای مشارکت این طرح قابل تحسین بوده است.

انتهای پیام
captcha