نماز ظهر تاسوعا در قم اقامه شد
کد خبر: 4076645
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

نماز ظهر تاسوعا در قم اقامه شد

همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) نماز باشکوه ظهر تاسوعا در نقاط مختلف شهر قم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به جماعت اقامه شد.

نمازظهر تاسوعا در قم اقامه شدبه گزارش ایکنا از قم، همزمان با تاسوعای حسینی(ع) نماز باشکوه ظهر با حضور گسترده و باشکوه هیئات مذهبی، دسته‌جات عزاداری و عزاداران در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، بقاع متبرکه، تکایا، مساجد، حسینیه‌ها و در سطح معابر و محل برگزاری آیین‌های سوگواری به جماعت اقامه شد.

نماز جماعت ظهر تاسوعا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستانه مقدس اقامه شد و بعدازآن سوگواران و دسته‌های عزاداری، اجرای آیین‌های سنتی و مذهبی خود را از سر گرفتند.

همچنین در حاشیه برگزاری آیین‌های سوگواری و اقامه نماز جماعت ظهر تاسوعا، مدرسان مرکز تخصصی نماز در بین عزاداران و پاسخگویی به سؤالات شرعی، تصحیح قرائت نماز و ارائه مطالب فرهنگی پرداختند.

فردا نیز نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز امام حسین(ع) در دشت کربلا، در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران، بقاع متبرکه، مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و معابر و خیابان‌های محل برگزاری آیین‌های عزاداری اقامه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha