«گام دومی‌های جهاد تبیین» شیراز گردهم آمدند
کد خبر: 4074085
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

«گام دومی‌های جهاد تبیین» شیراز گردهم آمدند

سومین همایش «گام دومی‌های جهاد تبیین» به همت سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز برگزار شد.

سومین همایش «گام دومی‌های جهاد تبیین»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سومین همایش «گام دومی‌های جهاد تبیین» به همت سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز شب گذشته، 5 مردادماه در سالن امام علی(ع) شیراز برگزار شد.

صادق زارع مهذبیه، دبیر این همایش در این مراسم، مصداق جهاد تبیین را جهادی و با انگیزه و پشتکار، کار کردن دانست و گفت: اصلی‌ترین هدف این همایش صادرات و پمپاژ تفکرات ناب است و تفکری ناب‌تر از تفکر امامین انقلاب وجود ندارد.

وی تأکید کرد: تفکرات امامین انقلاب باید در بین آحاد جامعه جغرافیای ما شیراز جنت طراز  تبیین شود و حاضرین در این جلسه خود مصداق اتم حلقات میانی در شیراز هستند.

زارع مهذبیه با یادآوری جایگاه شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) و شهر حافظ قرآن و شیخ اجل، گفت: اینجا دیاری شهید پرور است در فارس عزیزمان ۱۵۰۰۰شهید گلگون کفن تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردیم شهدایی از قبیل سومین شهید محراب آیت‌الله دستغیب و محل زادگاه دلیرترین مردان شهید دوران، شهید دوران‌ها، شهید برهم زننده نشست خبیثانه کشورهای عدم تعهد علیه ایران به دستور شیطان بزرگ(آمریکا)و میزبانی نوکر شیطان صدام ملعون و همچنین زادگاه حاج عبدالله اسکندری نخستین شهید بی سر مدافع حرم است.

وی اظهار کرد: اینجا شیراز است دیار با بصیرت‌ترین مردمان، گواه این ادعا هم ۸ دی ماه ۸۸هست زمانی که فتنه‌گران، یاغی‌ها و تازی‌ها به بدنه اصلی آرمان‌ها و اهداف انقلابمان تاختند، شیرازی‌ها و بعضا استان فارسی‌ها یک روز قبل از دیگر شهرها اعلام برائت کردند و در خیابان‌ها مجدد با امام خامنه‌ای عزیز و ولایت تجدید بیعت کردند.

زارع مهذبیه تصریح کرد: آنان که اهل علم و فضل و حلم و مطالعه هستند و تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی را مطالعه می‌کنند متوجه می‌شوند که نه هر ساله و هر فصل و هر ماه بعضا هر روز از دوران انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در خارج از کشور خلق حماسه‌ها شده است. مصداق و گواه صحبتمان اجرای جهانی سرود سلام فرمانده به همت متحدان جهانیمان است.

وی اظهار کرد: آن زمان اواخر اسفند 98 و ابتدای فروردین سال 99 که حتی پرندگان هم از ترس ویروس کرونا در آسمان پرواز نمی‌کردند بسیجیان غریبانه و شبانه و به تاسی از مولای متقیان امیرالمومنین علی(ع) به ضد عفونی کردن و توزیع بسته‌های معیشتی در محلات پرداختند. در بحبوحه کمبود بانک خون بسیجیان همچون هوت ناوکش به سازمان‌های انتقال خون شتافتند و مجددا با اهدای خون پاک و سرخشان جهاد سلامت را رقم زدند.

زارع مهذبیه با تأکید بر اینکه در وانفساترین و ناشناخته‌ترین تاریخ این کره خاکی بسیجیان حماسه آفریدند و در خط مقدم جنگ با کرونا ایستادگی کردند، گفت: بحمد الهی گام دومی‌های شیرازی با تجربه و هدایت گام اولی‌ها محکم‌تر از همیشه پای کارنظام و انقلاب هستند.

وی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب که بر ضرورت کمک به دولت در تمام امور تأکید کرد و گفت: هنوز یادمان نرفته افاضات بی فیض گویند دنیای موشک‌ها تمام شده است و دنیای صلح جهانی است و همچنین طراح و ایده دهنده طز شورایی شدن رهبری را لذا توصیه می‌کنیم پیروان این تفکر که در اوج تحریم‌های ظالمانه شرایط کشور را مصداق صلح حدیبیه مطرح می‌کردند و با سیاست بی‌دیانتشان امر به معروف و نهی از منکر حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) در آخرین شب زندگانی را مصداق بی صدق مذاکره نام بردند و شدند مسببان وضع موجود به راه درست بازگردند.

زارع مهذبیه با بیان اینکه مردم شیراز در آذر ماه ۱۴۰۰ فرمان فریضه قطعی جهاد تبیین ولی امر را با تمامی روح و اجزا و معنا دریافت کردند و شروع به فعالیت‌های تبیینی خود کردند، گفت: در آستانه ورود به ماه محرم مجدد عهد و پیمان می‌بندیم که لحظه‌ای از ماموریت جهاد تبیین کوتاهی نکرده و با قوت و انگیزه  چند چندان تمامی مطالبی را که در این همایش به ذهن و جان سپردیم در راستای بهبود و عمق بخشی در انجام ماموریت جهاد تبیین در تریبون‌هایی که در دست داریم، استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha