سرپرست حجاج ایرانی وارد تهران شد
کد خبر: 4073621
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

سرپرست حجاج ایرانی وارد تهران شد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی، عصر امروز از طریق فرودگاه مدینه از سفر حج به کشور بازگشت.

سرپرست حجاج ایرانی وارد تهران شدبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی، عصر امروز از طریق فرودگاه مدینه از سفر حج به کشور بازگشت.

در آیین استقبال از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، آیت‌الله محسن قمی، معاون ارتباطات بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، رئیس سازمان حج و زیارت، مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و شماری از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت حضور داشتند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امسال در مدت 20 روز حضور در شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره بر روند اجرای عملیات حج در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجرایی و پزشکی نظارت داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب در حالی عازم تهران شد که کمتر از 7 هزار نفر از زائران ایرانی در مکه و مدینه حضور دارند و قرار است تا پایان روز هفتم مردادماه به کشور بازگردند.

روند بازگشت حجاج کشورمان از دو فرودگاه جده و مدینه منوره نیز به صورت روان و عادی در حال اجراست.

حجت‌الاسلام و المسلمین نواب در جمع خبرنگاران در پاویون فرودگاه امام خمینی (ره) در خصوص برگزاری حج تمتع 1401 گفت: به لطف خدا برنامه‌ریزی‌هایی که برای حج تمتع امسال شده بود، به خوبی انجام شد.

یادآور می‌شود، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دکتر سیدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مدیران و کارگزاران حج، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت را در  سفر حج امسال همراهی کردند.

انتهای پیام
captcha