پیگیری مطالبات مردمی از وظایف‌ امام‌جمعه است
کد خبر: 4072510
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

پیگیری مطالبات مردمی از وظایف‌ امام‌جمعه است

امام‌جمعه یزدان‌آباد بیان کرد: پیگیری مطالبات مردمی و رسیدگی به نیازهای عموم مردم بدون نگاه به جناح و حزب خاص وظیفه امام‌جمعه فرا جناحی است.

حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی امام جمعه یزدان‌آباد

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام‌جمعه بخش یزدان‌آباد، امروز، ۳۱ تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این بخش ضمن دعوت به تقوی الهی و گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اولین نماز جمعه در کشور بیان کرد: تواضع یکی از ویژگی‌هایی است که انسان باید در خود تقویت کند. همچنین تکریم عالمان، بزرگان و فضلا از وظایف هر انسانی است.

وی با بیان اینکه تکبر سبب می‌شود افراد به تدریج از جامعه دور شوند، گفت: تواضع از ویژگی‌هایی است که سبب جذب افراد می‌شود.

امام‌جمعه یزدان‌آباد در خطبه دوم نماز جمعه ضمن گرامیداشت مناسبت‌های پیش رو گفت: حضور در نماز جمعه ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد و در روایات متعدد به این امر اشاره شده است.

حجت‌الاسلام ایزدی ضمن تاکید بر حقیقت طلبی، گفت: همه باید اهل مطالعه باشند و بدون تحقیق و بررسی دقیق موضوعات نباید قضاوت و قیاسی انجام داد. بنابراین لازم است کسانی که در فضای مجازی و حقیقی فعالیت دارند اهل تحقیق و به دنبال حق و حقیقت باشند.

وی با اشاره به حرکت‌های سیاسی اخیر و دیدار سران بسیاری از کشور‌ها با رهبر معظم انقلاب، گفت: آن‌ها گوش به فرمان معظم‌له بودند به ویژه کشور روسیه و ترکیه، که این نشانه نیاز کشورها به مقتدرترین رهبر سیاسی جهان است.

امام‌جمعه یزدان‌آباد با اشاره سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی بیان کرد: پیگیری مطالبات مردمی و رسیدگی به نیازهای عموم مردم بدون نگاه به جناح و حزب خاص وظیفه امام‌جمعه فرا جناحی است.

انتهای پیام
captcha