کتابخانه مرکزی ارومیه بازطراحی می‌شود
کد خبر: 4072357
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

کتابخانه مرکزی ارومیه بازطراحی می‌شود

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: در حال حاضر بازطراحی کتابخانه مرکزی ارومیه در دست انجام است و این کتابخانه در صورت ایجاد تغییرات لازم این ظرفیت را دارد که به یک کتابخانه مرکزی عظیم و مجهز تبدیل شود.

مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سفر استانی خود به آذربایجان غربی، با محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی برای خدمت‌رسانی با محوریت کتاب به مردم استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این دیدار با اشاره به روند افتتاح و بازگشایی کتابخانه‌های مرکزی در کشور به عنوان یکی از رویکردهای اساسی نهاد در سال‌های اخیر اظهار کرد: در حال حاضر با همت مسئولان استان آذربایجان غربی و حمایت استانداری، بازطراحی کتابخانه مرکزی ارومیه در دست انجام است و این کتابخانه در صورت ایجاد تغییرات لازم این ظرفیت را دارد که به یک کتابخانه مرکزی عظیم و مجهز تبدیل شود.

مهدی رمضانی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: خوشبختانه دولت توجه و اهتمام ویژه‌ای در حوزه کتابخانه‌‎های عمومی دارند، اساساً نگاه دولت در حوزه کتابخانه‌های عمومی یک نگاه راهبردی و عملیاتی است، یعنی به عنوان یک مرکز فرهنگی و اجتماعی به کتابخانه نگاه می‌شود.

در این دیدار محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی نیز با تقدیر از اقدامات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ترویج فرهنگ مطالعه در کشور گفت: در شورای برنامه‌ریزی هر منطقه، موضوع کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک موضوع مهم، مورد توجه است چرا که پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در سطح استان وجود دارد که در تلاش برای تعیین تکلیف آنها هستیم.

گفتنی است سیدباقر میرعبداللهی معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات و خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی نیز در دیدار مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با محمد صادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha