۱۰۰ گردان سپاه خراسان شمالی بسیجی و مردم پایه هستند
کد خبر: 4072338
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

۱۰۰ گردان سپاه خراسان شمالی بسیجی و مردم پایه هستند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ گردان در خراسان شمالی داریم که تمام گردان‌ها بسیجی و مردم پایه هستند.

سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه جواد الائمه(ع)به گزارش ایکنا، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ۳۰ تیرماه، در ششمین جشنواره مالک اشتر که در مجتمع ایثار بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: سپاه خراسان شمالی در جشنواره مالک کشور حایز رتبه برتر کشوری شد که نتیجه مجاهدت یک ساله بسیجیان استان است.

سردار فرجی بیان داشت: در شرایط فعلی در کشور وظیفه داریم ایجاد امید کنیم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید کردند، باید ایجاد امید سرلوحه تمام امورات مدیران قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: در سال های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن به دنبال این بود که انقلاب را به انحراف بکشاند، اما با تیزبینی حضرت امام(ره) و دستگاه های مسئول، قائم مقام رهبری را منصوب کردند که بعد از ایشان انقلاب به انحراف کشیده نشود و امروز می بینید که رهبری، حکیمانه و با تدبیر کشتی انقلاب را هدایت می کند.

سردار فرجی با اشاره به اینکه یوم‌الله پنجم کشور روزی خواهد بود که مقام معظم رهبری پرچم را در روز ظهور تحویل امام مهدی (عج) دهند، گفت: رسالت، سپاه و بسیج و تمام دستگاه ها،پیوند یوم الله ۲۲ بهمن به یوم الله ظهور است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: در این میان دشمنان نیز بیکار نبوده و با کلید زدن، جنگ هوشمندانه و ترکیبی برعلیه انقلاب و نظام به پا خواستند.

وی گفت: به فرمان رهبری راهبرد ما راهبرد مقاومت فعال خواهد بود و در برابر جنگ ترکیبی در تمام عرصه ها و صحنه ها باید جهاد ترکیبی داشته باشیم.

وی گفت: جهاد ترکیبی یعنی اینکه در جشنواره های همچون مالک اشتر، تهدیدات را بشناسیم و نسبت به توانمندی ها، نقاط قوت و ضعف آگاه شویم.

سردار فرجی با بیان اینکه ما هم قدرت و هم آسیب پذیری داریم، افزود: گفتنی است که در برخی از قدرت های سیاسی قدرت و در برخی آسیب پذیری بر دیگری غلبه دارد اما دشمن برآورد دارد که در جمهوری اسلامی ایران قدرت و آسیب پذیری در یک سطح قرار دارند لذا یک حمله همه جانبه برعلیه نظام شروع کردند.

سردار فرجی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بیکار نبوده و در طول سال‌ها سپاه و بسیج در کنار تمام دستگاه‌های اجرایی با تمام توان و ظرفیت با تمام ارکان نظام همراهی داشته است.

وی گفت: امروز سپاه علاوه بر رسالت پاسداری از نظام، ماموریت‌هایی که مقام معظم رهبری ارائه دادند را متناسب با نیازهای مردم و جامعه در راستای رفع مشکلات مردم و رفع محرومیت زدایی بر عهده دارد.

سردار فرجی بیان کرد: در همین راستا با همت سپاه و بسیج سازندگی آبرسانی به روستاها ذیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دستور کار قرار گرفت که طی این طرح آبرسانی به ۱۶۴ روستا از اواخر سال ۱۴۰۰ با همکاری آبفا آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه ساخت مسکن محرومان، در سال گذشته با همکاری کمیته امداد و بهزیستی منازلی ساخته و تحویل داده شده در حالی که برخی دستگاه‌ها به تعهدات عمل نکردند و از اعتبارات سپاه هزینه شد.

سردار فرجی اظهارکرد: همچنین در حوزه کرونا و معیشت، بسیج‌ همیشه حضور داشته و همراه مردم بوده است، لذا بسیجیان در اجرای ماموریت خدمت رسانی به مردم خوش درخشیدند. 

وی گفت: در تابستان سال جاری ۱۴ هزار بسیجی به اردوی جهادی در مناطق محروم اعزام شدند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی تاکید کرد: دشمن جنگ ترکیبی علیه ملت ما شروع کرده اما ما نیز در مقابل، راهبرد مقاومت فعال که فرمان رهبری است را در پیش گرفته‌ایم.

سردار فرجی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ گردان در خراسان شمالی داریم که تمام گردان‌ها بسیجی و مردم پایه هستند.

وی اضافه کرد: امروزه در قالب بیانیه گام دوم انقلاب سندی به نام اعتلای ۱۰ ساله بسیج‌ تدوین شده و به تایید و فرمان رهبری درآمده و برای ۱۰ سال محورها مشخص شده است.

 

انتهای پیام
captcha