نهضت کمک مومنانه حرکتی کریمانه است
کد خبر: 4070879
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

نهضت کمک مومنانه حرکتی کریمانه است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان‌اینکه نهضت کمک مومنانه حرکتی کریمانه است، گفت: دشمنان ما با تمام توان خود پا به عرصه نبرد با انقلاب اسلامی گذاشته‌اند اما براساس آیه صریح قرآن عاقبت و پایان کار از آن مستضعفان است.

سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سردار زهرایی،رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه سپاه نینوا که امروز، ۲۳ تیرماه به مناسبت دهه ولایت در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد، گفت: نهضت کمک مومنانه با نگاه به سبک زندگی امام حسن مجتبی(ع) کریمانه است و نوع رویکرد بسیج سازندگی نسبت به آن با الگوبرداری از رفتار امام حسن(ع) در قبال محرومین است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: دشمنان ما با تمام توان خود پا به عرصه نبرد با انقلاب اسلامی گذاشته‌اند اما براساس آیه صریح قرآن عاقبت و پایان کار از آن مستضعفان است.

سردار زهرایی اظهار کرد: ما بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۶ هزار گروه جهادی جدید ثبت شده در سامانه داشتیم و این به برکت خون شهید سلیمانی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اخیرا تاکید داشته‌اند نهضت کمک مومنانه برای خدمت‌رسانی به مردم تکرار شود و بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اوقاف و پیگرد نهادهای دیگر همکاری خوبی با ما در مراحل جدید خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha