نشست ارزیابی طرح دانشجومعلم قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4069916
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

نشست ارزیابی طرح دانشجومعلم قرآن برگزار می‌شود

پس از برگزاری نزدیک به پنجاه دوره از طرح ملی دانشجومعلم قرآن کریم، نشست ارزیابی این طرح با حضور اساتید آن در سازمان قرآنی دانشگاهیان برگزار می‌شود.

نشست ارزیابی طرح دانشجومعلم قرآن برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، نشست ارزیابی و بازنگری طرح ملی دانشجومعلم قرآن کریم صبح سه‌شنبه 21 تیرماه با حضور استادان دوره‌های مختلف این طرح در سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

در این نشست وضعیت اقدامات انجام شده در طول برگزاری دوره، نتایج ارزیابی عملکرد استادان و محتوای آموزشی، پیشنهادات مربوط به بهبود و تغییرات و تصمیمات مرتبط با تغییرات خط مشی و اهداف این طرح مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این نشست با حضور اساتید تولید محتوای دوره آموزشی و از جمله حجج اسلام علی سرلک، علی رجبی، حسین جوان‌آراسته و داود تک‌فلاح و همچنین با حضور مدرس پشتیبانان دوره و تعدادی از دانشجویان دوره‌های مختلف آموزشی به صورت حضوری و مجازی برپا خواهد شد.

یادآور می‌شود، طرح ملی دانشجومعلم قرآن کریم که از سال 1394 با هدف نهضت روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در دانشگاه‌ها آغاز به کار کرده است تا کنون طی 49 دوره در قالب طرح‌های ملی و هماهنگ اجرایی شده است و در حال حاضر نیز ثبت‌نام پنجاهمین دوره آن از 15 تا 31 تیرماه انجام می‌شود و آغاز دوره نیز از هشتم مردادماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام
captcha