آغاز ثبت‌نام طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن اوقاف در کردستان
کد خبر: 4069851
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

آغاز ثبت‌نام طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن اوقاف در کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از آغاز ثبت‌نام طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار می‌شود.

وی از آغاز ثبت‌نام طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان خبر داد و افزود: مرحله اول ثبت‌نام طرح به صورت مراجعه حضوری به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های استان بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: بعد از کامل شدن ثبت‌نام لیست شرکت‌کنندگان به تهران ارسال خواهد شد و ثبت‌نام نهایی در سامانه و اینترنتی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مدارک تخصصی داوری مسابقات قرآن بر اساس شاخصه‌های گستره جغرافیایی، تعداد و سطح فنی و مهارتی مخاطبان، ابعاد اجرایی و تبلیغی و جایگاه، سابقه و تأثیرگذاری یه چهار دسته تقسیم‌بندی می‌شوند.

حجت‌الاسلام کاروند افزود: سطح یک مسابقات ملی قرآن، سطح دو مسابقات استان‌های تراز یک سازمان اوقاف و امور خیریه و مرحله کشوری، سطح سه مسابقات سایر استان‌های کشور و شهرستان‌های تراز یک سازمان اوقاف و امور خیریه، سطح چهار مسابقات دانش‌آموزان و فرهنگیان، مرحله شهرستانی طلاب علوم دینی و مرحله استانی را شامل می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: آزمون این طرح به صورت کشوری برگزار می‌شود که زمان برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha