برگزاری جلسات غدیر‌خوانی در مساجد استان زنجان
کد خبر: 4069497
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

برگزاری جلسات غدیر‌خوانی در مساجد استان زنجان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به برگزاری سلسله جلسات غدير‌شناسی و پاسخ‌‌گويی به سئوالات و شبهات نسل جوان در کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: فضاسازی و آذين‌بندی مساجد نیز در دستور کار است.

برگزاری جلسات غدیر‌خوانی در مساجد استان زنجان

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با توجه به اهميت نقش كانون‌های فرهنگی هنری مساجد در بزرگداشت اعیاد اسلامی، اجرای برنامه‌های متعددی توسط ستاد هماهنگی كانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان پیش‌بینی شده است.

وی از برپایی سفره‌های اطعام غدیر در مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) مرحله دیگری از نذر گوشت قربانی در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سلسله جلسات غدير‌شناسی و پاسخ‌‌گويی به سوالات و شبهات نسل جوان در کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: فضاسازی و آذين‌بندی مساجد نیز در دستور کار است.

این مسئول به اجرای خيابانی گروه‌های سرود و راه‌اندازی كاروان‌های شادی در سطح استان زنجان اشاره کرد و گفت: در سطح کانون‌های مساجد استان زنجان ايستگاه‌های صلواتی برپا می‌شود.

اسلامی ادامه داد: برگزاری مسابقه كتابخوانی، خطبه‌خوانی غدير در مساجد منتخب توسط ائمه جماعات مساجد، مراسم بازسازی واقعه غدير، پويش امير كلام، پويش نهج‌البلاغه‌خوانی و معرفی كتاب‌های مرتبط با ولايت اميرالمومنين(ع) نیز برای این ایام پیش‌بینی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان اظهار کرد: حمايت از توليدات هنری، رسانه‌ای با موضوع غدير، برپايی مراسم‌ جشن عيد غدير در كانون‌های مساجد، توليد و انتشار محتوا در فضای مجازی با موضوع غدير، تكريم خانواده شهدا، سادات، توزيع بسته‌های فرهنگی و معيشتی بين نيازمندان محل و برپايی ايستگاه‌های نقاشی نیز از دیگر برنامه‌های عید سعید غدیر خم است.

وی یادآور شد: اكران فيلم و اجراي نمايش در مساجد، همايش پياده‌روی خانوادگی، راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه، جشنواره نقالان غدير، جشنواره شعر و جشنواره مسابقات ورزشی برای عید غدیر خم در کانون‌های مساجد پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha