ویژه مراسم «آقای مربی» در رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 4064578
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

ویژه مراسم «آقای مربی» در رشت برگزار می‌شود

ویژه مراسم «آقای مربی» باهدف پاسداشت مقام مربیان فقید تربیتی استان گیلان و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین انجوی نژاد، در رشت برگزار می‌شود.

ویژه مراسم «آقای مربی» در رشت برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی روزافروزی، مسئول کارگروه تربیتی ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان، صبح امروز، 25 خردادماه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: ویژه مراسم «آقای مربی»، روز یکشنبه ۲۹ خرداد ماه، ساعت ۱۸ عصر در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام والمسلمین انجوی نژاد سخنران ویژه این مراسم خواهند بود.

روزافروزی با اشاره به اهداف برگزاری این ویژه مراسم گفت: فعالان و مربیان تربیتی نقش به‌سزایی در رشد و تربیت نسل جوان داشته و دارند و این مراسم با هدف پاسداشت مربیان تربیتی فقیدی برگزار می‌شود که طی سال‌های اخیر دارفانی را وداع گفتند.

وی با بیان اینکه بناست تا این مراسم همه ساله در استان گیلان برگزار شود تصریح کرد: هر سال سه شخصیت تربیتی به‌عنوان چهره‌های تربیتی سال انتخاب شده و این ویژه مراسم پیرامون فعالیت‌های آن‌ها در حوزه تربیتی برگزار خواهدشد.

مسئول کارگروه تربیتی ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با تاکید بر مردمی بودن ویژه برنامه پاسداشت «آقای مربی» افزود: مجمع کانون‌های تربیتی استان گیلان ستاد اجرایی برپایی این پاسداشت را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اهمیت کار تربیتی و لزوم حمایت ویژه مسئولان از مجموعه‌های تربیتی خاطرنشان کرد: مربیان تربیتی در گمنامی مشغول تربیت جوانان و نوجوانانی هستند که در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی حرکت کنند، آن هم در شرایطی که دشمنان با قدرت به دنبال دور کردن این نسل از باورهای ارزشی هستند.

انتهای پیام
captcha