برگزاری نشست هم‌اندیشی «تجربه‌های نزدیک به مرگ» در شیراز
کد خبر: 4064524
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

برگزاری نشست هم‌اندیشی «تجربه‌های نزدیک به مرگ» در شیراز

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز با موضوع NDE (تجربه‌های نزدیک به مرگ) با حضور تهیه کننده و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» در شیراز برگزار شد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی «تجربه‌های نزدیک به مرگ»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدوی، معاون نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 25 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز با موضوع NDE (تجربه‌های نزدیک به مرگ) در شیراز برگزار شد.

وی افزود: این نشست با حضور عباس موزون، تهیه کننده و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» ویژه اساتید دانشگاه به همت این دفتر و همکاری دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

مهدوی با اشاره به اینکه تجربه نزدیک به مرگ به عنوان پدیده‌ای مهم در جهان شناخته می‌شود، گفت: متخصصان ما باید پرژهش‌های خود را درباره تجربه نزدیک به مرگ ادامه داده تا نگرش جدیدی در علم روانشناسی کشف شود؛ تجربه نزدیک به مرگ را می‌توان به عنوان یک پدیده روانشناختی همچنان مورد ارزیابی و پژوهش قرار داد و نقش روح را پذیرفت.

مسوول دفتر هم اندیشی اساتید نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص محورهای این جلسه بیان کرد: فواید تحقیقات (NDE) در حوزه پزشکی و درمان، فصل مشترک (NDE) و فعالیت‌های مراکز درمانی و نیازهای علمی و عملی تحقیقات (NDE) در ارتباط با مراکز درمانی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

مهدوی خبر از استقبال خوب اساتید دانشگاه در این نشست داد و افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه، پیرامون حوزه NDE (تجربه‌های نزدیک به مرگ) در پاییز ۱۴۰۱ در دستور کار دفتر هم‌اندیشی اساتید نهاد رهبری در دانشگاه قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha