شرکت ۹ هزار نفر در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی
کد خبر: 4064498
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

شرکت ۹ هزار نفر در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی

دبیر هفدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بیش از ۹ هزار نفر شامل دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه در جشنواره شرکت کردند.

محمدحسن نادری، دبیر هفدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی به گزارش ایکنا از قم، محمدحسن نادری، دبیر هفدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور که امروز 25 خردادماه در قم برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره هفدهم، به‌عنوان هفتمین سال در قم مشغول به کار شد و ۱۰ ماه فعالیت مستمر را انجام داده است.

وی افزود: از حیث وسعت و تنوع فعالیت‌ها جشنواره حاضر، یک جشنواره ویژه بود، زیرا امسال رقابت‌ها در ۳۸ رشته در هفت بخش مختلف انجام شد.

دبیر جشنواره بیان کرد: در این جشنواره پنج هزار و ۲۲۶ دانشجوی پسر و بیش از دو هزار و ۴۶۷ هزار دختر دانشجو شرکت کردند؛ در مجموع بیش از ۹ هزار نفر در این جشنواره شرکت داشتند که شامل دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه بود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی قم با اشاره به اینکه ۱۳۶ نفر برگزیده این جشنواره شدند، گفت: ایجاد سامانه پاسخگویی به سؤالات شرکت‌کنندگان و ایجاد یک پرتال جامع جشنواره، ایجاد دبیرخانه هنری جشنواره (با عاملیت جهاددانشگاهی قم)، دعوت از بهترین داوران در جشنواره، فراهم‌سازی مقدمات شرکت برگزیدگان دانشگاه در جشنواره ملی دانشگاهیان کشور، از جمله فعالیت‌های این دبیرخانه بود.

یادآرو می‌شود، یکی از برنامه‌های ویژه این جشنواره برگزاری دوره آموزشی حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم با همکاری دارالقرآن حرم مطهر حضرت معصومه(س) بود.

انتهای پیام
captcha