۱۰۰۰ بسته غذایی بین خانواد‌های نیازمند کرمانشاهی توزیع شد
کد خبر: 4064033
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

۱۰۰۰ بسته غذایی بین خانواد‌های نیازمند کرمانشاهی توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: در ایام دهه کرامت بیش از یک هزار بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند کرمانشاهی توزیع شد.

توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند

پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های حمایتی این نهاد در ایام دهه کرامت، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های حمایتی در این ایام توزیع بسته‌های معیشتی است که طی سال‌ جاری و در مناسبت‌های مختلف کمک‌های قابل توجهی در قالب یاد شده انجام شده است.

وی افزود: در ایام دهه کرامت و به‌مناسبت ولادت امام رضا(ع) یک‌ هزار بسته غذایی بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

ترکمانه با اشاره به رویکرد نهاد‌های حمایتی در کمک‌رسانی به جامعه هدف، گفت: رویکرد نهاد‌های حمایتی رویکردی انسانی اسلامی است که برگرفته از پیروی راه و روش اهل‌ بیت(ع) است و باید در جامعه گسترده شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه در پایان به توزیع بسته‌های حمایتی این نهاد در ماه رمضان امسال نیز اشاره کرد و یادآور شد: بیش از دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه توزیع شد.

انتهای پیام
captcha